Eikös TamU tipu tänä vuonna jo nyt? Oli aika huono tulos viimeksi, kun vieraat pääsivät maalaamaan. Siis 1-0 ja 2-0 riittävät montenegrolaisille. Vaikutti ihan hyvältä ja taitavalta joukkueelta, vaikka pelituntuma on varmasti TamUa heikompi. Nyt kuitenkin yksi peli alla ja kotipeli. Näkikö joku tuon ensimmäisen osaottelun? Voisitko laittaa jotain raporttia tännekin?
Buducnost-TamU
2
496
Vastaukset
- saddsasdadsa
Lue TamUn nettisivuilta.
Jos itse tekisin rivin se olisi tällainen:
TPS-VPS 0,1,2-0,1
FK Buducnost-Tampere Utd 0,1-0,1
JJK-Atlantis 1,2,(3) - 0,1
PP-70-Ilves 1,2-0,1- miksa_9
on enintään 1-0 kotijoukkueelle jos tamu putoaa olin ratinassa seuraamassa ja tamun pelaajista loisti alkukauden tuoma huono itseluottamus edelleen.. tamu on sanoisinko selkeästi parempi kuin buducnost ja koska saumaa liigamenestykseen ei ole niin joukkue panostaa europeleihin. sitäpaitsi kaverin maali ratinassa oli ihan lälläripaska ei semmosia sais tulla eikä se kotietu ole niin iso asia kunhan tamu saa pelin kulkeen mikä tapahtunee jo keskiviikkona..tamulle 1,2 toisille 0,1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337