Kysymys on hyvin yksinkertainen. Miten auhteen aitous todistetaan, jotta voin päästä vihille ulkomaalaisen naisen kanssa?
Jossain luki, että suhteen aitous (ettei ole lume avioliittoa aikomus) täytyy kyetä todistamaan jos vihille aiomme päästä...
Toinen kysymys. Täytyykö tämän naisen käydä rippikoulu suomessa jos haluamme vihille kirkossa?
Olisin kiitollinen jos joku saisi valaistua minua näissä ongelmissani.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Vihjeitä kaipaan
2
672
Vastaukset
- pääsemiseksi suhteen
aitoutta ei tarvitse todistaa. Oleskeluluvan saamiseksi kylläkin. Lisätietoa oleskeluluvista saat poliisiin ja/tai migrin sivuilta.
Jos tyttöystäväsi kuuluu johonkin kristilliseen kirkkoon, ei hänen tarvitse käydä rippikoulua täällä, jotta teidät voidaan vihkiä kirkossa.
Kirkollisen siunauksen voitte saada siviilivihkimiselle, mikäli toinen teistä on ev.lut seurakunnan jäsen. Lisätietoa saa osoitteesta evl.fi - mahdollisuus tämäkin
Minä säilytin kaikki seurusteluajan sähköpostiviestit mahdollisen oleskeluluvan anomista varten... Vihkimistä varten ei tarvitse todistella muuta kuin naimattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229