Minulla lapsi ed. suht.

onkohan ongelma muilla

Minulla on lapsi 4-v. nykyisin seurustelen Turkkilaiswen miehen kanssa.

Onko muilla ollut vastaavanlaista. Olemme monesti puhuneet miksi hänen veljensä ei halua jutella minulle ja nälvii, mutta kuulema asia on vain minun ja rakkaani välinen asia johon ei kuulu muita. onko sillä väliä...

Minulle hän puhuu kauniisti, mutta mitä hän muille minusta sanoo

4

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkarokassa

Jos asia sinua noin paljon vaivaa, niin miksi et ota sitä vakavasti puheeksi miehen kanssa?
      Paljon kertoo myös se miten mies suhtautuu lapseen. Leikkiikö lapsen kanssa? Käyttekö yhdessä ulkona? Onko koskaan lapsen kanssa kahden?
      On todella yksilöllistä miten uusi puoliso suhtautuu jo olemassaolevaan lapseen. Riippuu paljon perhetaustasta ja yksilöstä. Mielestäni ei voi yleistää kulttuuriin.

• tubay

Jos tämä turkkilaisen ystäväsi veli ei suostu keskustelemaan kanssasi niin eikös hälytyskellot soi päässäsi. Hänen käytöksensä kertoo siitä miten muukin suku tulee suhtautumaan sinuun.
      Loppusuoralla kaverisi valitsee sukunsa ja sinä voit haeskella uutta kaveria.
      Taitaa olla aika vanhanaikaisesti ajatteleva suku, joten yritä lopettaa suhde.

• niin se saattaa olla

ollaan keskusteltu minun lapsesta, mies puhuttelee sitä kuin se olisi omansa ja hänen serkkunsa pitävät minusta... veli ei sano sanaakaan, mutta minun oma mies ei puhu mitään veljen vaimolle... ihmetyttää

• meillä ei ongelmia

edellisestä liitostani olevien lasten suhteen,tosin lapset jo lähes aikuisia. Ja ehkä elämämme ei muutenkaan aivan tavallinen liitto. Mies asuu suurimman osan ajasta meistä erillään.

Ja ennenkuin joku viisas kauhesti nälvii, niin oma valintani tuo erillään ja eri maissa asuminen.

Yhteinen lapsi nyt 4,5 kk, joten ehkä jossain vaiheessa asiat muuttuvat, mutta ei kovin pian ainakaan. Kummallakin omat työt kotimaassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe