Jalokärhöni voivat hyvin jos ajettelee pituuskasvua, jo kolmessametrissä. Ovat ruukuissa. Mutta parissa purkissa lehdet kellastuu alhaalta (30sm). Olen koettanut pitää tasakosteana mutta onko se liika märkyyttä kuitenkin vai voiko olla liika lannoituksesta johtuvaa? Lakastumistaudista ei kyse ainakaan
Mitä neuvoksi
2
942
Vastaukset
- *Annabelle*
Olen kuullut ettei se tykkää jos juurelle paistaa aurinko.Se tykkää lehtomaisesta ympäristöstä eli sen eteen kannattaa istuttaa jotain suojaavaa kasvia.Minulla on iso laatikko jossa kasvaa mansikoita ja Kärhö kiipeää seinälle takaa.Hyvin viihtyvät yhdessä.
- kempä kertoisi
Laitanpas muille vinkiksi ensi kautta varten . Alimmaisia kellastuneita lehtiä ei mikään enää pelastanut mutta lisäsin lannoitemäärää. Laitoinkin ruusulannoitetta miedomman tilalle ja nyt jaksaa myös pukata kukkanuput auki asti , N. 50 kplruukussaan. Luinkin uusimmasta alan lehdestä juuri tänään ilm. elokuussa että kärhöt tarvii typpipitoista lannoitetta elo- syyskuunkin ajan.Lisäksi olen jo laittanut syyslannoitettakin ruukkujen juurelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309