Onko kenelläkään mitään hajua mistä Kaustiselta saisi vuokra-asunnon? Saattaa tulla syksylllä muutto eteen miehen töiden takia ja nyt jo asiaa mietin. Kunnalla ei ainakaan tämän hetken tietojen mukaan ole meille (Sisäsiisti pariskunta ja kissa) sopivaa asuntoa.
Vuokra-asunto
5
3641
Vastaukset
- Lomalta palanut
Millaista vuokra-asuntoa haette? Mitä olette valmiita maksamaan? Ammattinne ja maksukykynne? Millaisiin töihin mies olisi tulossa? Mitä itse tekisit töiksesi?
- Kaustiselta
2-3h ja keittiö mahdollisesti myös sauna. Normaali vuokra ei yli 500 euroa (oletan, että Kaustisella on halvempaa kuin Kokkolassa). Maksukyky kunnossa itse työskentelen nuoriso-ohjaajana Kokkolassa ja mies on työnjohtajana Vimpelissä.
- sinnax
Minäkin tarvitsisin vuokrakämpän (rivitaloasunon) kaustiselta, mutta eipä siellä taida olla tarjolla. Rakentajat rakentakaa, halpoja tavallisia, ei mitään luxuslukaaleja!
- vapaana on
Tämän viikkoisen paikallislehden mukaan vapaana on ainakin 2 isoa asuntoa, 3 ja 4 h, kysypäs kunnasta, ei yksityisillä pahemmin asuntoja ole vuokrattavana.
- sinnax
mutta siellä on kymmeniä ja kymmeniä ihmisiä jonossa. no, no panic, aina sitä jossain luukussa majailee kunhan ei oo turhan vaativainen ja ahne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887