Tilasin tuolta tuoksun, jota olen testannut kaupassa jo monta kertaa. Mielestäni kuitenkin tuo tilaamani tuoksu haisee jotenkin erilaiselta. Olen kuullut joidenkin epäilevän shopping4netin myyvän jäljitelmätuoksuja. En sitten tiedä siitä.. Mistä näin epäilette? Aluksi ajattelin että tuoksu on varmaan mennyt jotenkin vanhaksi.. Siinä oli kuitenkin muovit päällä ennen kuin avasin pakkauksen
shopping4netistä
6
634
Vastaukset
- on tullut
aina oikeat tuoksut sieltä. mut eihän noista koskaan toisaalta tiedä.
käy tuoksuttelemassa uudestaan sitä testeriä ja jos vielä epäilyttää tuoksun aitous niin ota yhteyttä myyjään ja pyydä että vaihtaisivat tuoksun tai palauttaisivat rahat. noissahan ei kai mitään takuuta oo??
pitääkin olla tarkkana, just ois tulossa sieltä pari tuoksua....- RistoReipas
ne ruåttalaaset on. ei niille kannata rahojaan
antaa.
- sain
kyseisestä yrityksestä huonon ja vanhentuneen Guerlain miniatyyrisetin. Vieläkin harmittaa.
- asofijwsetset
tuli nimittäin vanehntuneen tuoksuinen hugo bossin woman tuoksu. tosi tunkkainen. mutta muut tuoksut ovat olleet hyviä ja aitoja, kannattanee ostaa suosittuja tuoksuja joita menee eniten, ne näköjään ovat ainakin aitoja :)
- olen
asofijwsetset kirjoitti:
tuli nimittäin vanehntuneen tuoksuinen hugo bossin woman tuoksu. tosi tunkkainen. mutta muut tuoksut ovat olleet hyviä ja aitoja, kannattanee ostaa suosittuja tuoksuja joita menee eniten, ne näköjään ovat ainakin aitoja :)
tilannut sieltä Stellaa eikä ole ollut mitään valittamista.
- Hajuvesien suurkuluttuja
olen kirjoitti:
tilannut sieltä Stellaa eikä ole ollut mitään valittamista.
Tilasin sieltä juuri Nina Ricciä, Calvin Kleiniä, YSL:ää ja Ardenia. Kaikki tuoksut ovat aitoja, avaamattomia eivätkä vanhentuneita. Tulivat nopeasti kotiin asti :)
Hinnat tuolla firmassa ovat halpoja, olen vertaillut Saksan ja Englannin nettikauppoihin ja mielestäni Shopping4netissä on kilpailukykyiset hinnat. Valikoima saisi olla toki laajempi ja onhan se koko ajan laajentunutkin, mutta vähän hitaasti mun makuuni....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239