Hyvää huomenta!Kaunista ja lämmintä raitista päivää kaikille.SElvänä mennään.
Lauantai 26.0708
11
330
Vastaukset
- Spriten voimalla
Loma alkoi ja puhkun intoa kaikkeen mukavaan tekemiseen. Toivottavasti ei tule sellaista kaiken lamaavaa hellettä, että jaksaa myös tehdä.
Raittiina olen ja meinaan pysyäkin. Olen oppinut antamaan sillä tavalla periksi, että en koko ajan pingota asian kanssa vaan olen jotenkin pystynyt hyväksymään, että asia vain nyt on niin, että alkoholi ei minulle sovi. Kummasti on olo rauhoittunut nyt :) - Eeva-Leena
Hellepäiväkin alkamassa. Pysytään raittiina ja nautitaan alkoholittomia.
- Enzian
minäkin ilmoittaudun raittiina, vaikka onkin vähän tullut takapakkia, yritetään uutta nousua tässä nyt.
Täällä saa kyllä kivasti tukea, haluaisin oikein kiittää kaikkia, jotka minullekin on vastailleet ja keskustelleet.
Kesähelteitä toivottelen sinne Suomeen, ootte kai jo niitä odotelleetkin..;-)- juoppotrolli
Nyt sitten maanantaina ja torstaina sorruin, kun näin vanhoja kavereita, eli porukan paineella meni. Eilen en ottanut ja tänään olen raitis. Harmittaa tämä oma heikkous asian suhteen, mutta selkeästi tuntuu nyt siltä, että jatkan tätä raitistumisen yrittämistä. Eipä ainakaan jäänyt putki päälle. Hyvää viikonloppua kaikille!
- Spriten voimalla
juoppotrolli kirjoitti:
Nyt sitten maanantaina ja torstaina sorruin, kun näin vanhoja kavereita, eli porukan paineella meni. Eilen en ottanut ja tänään olen raitis. Harmittaa tämä oma heikkous asian suhteen, mutta selkeästi tuntuu nyt siltä, että jatkan tätä raitistumisen yrittämistä. Eipä ainakaan jäänyt putki päälle. Hyvää viikonloppua kaikille!
mitään ymmärrä, mutta eikö ole olemassa jokin kaava voiman muuntamisesta (?:):)?)
eli käännä se harmitukseen menevä energia asioihin, jotka tukevat yrittämistäsi raittiuteen. Olethan jo löytänyt yhden positiivisen asian tapauksesta ... ei jäänyt putki päälle.
Yhdessä me tsempataan - jokainen raitis päivä on voitettu päivä :) - Kukkakeiju
Sinulle voimia!
Myös sinä olet antanut voimia ainakin miulle!
Kiitos siitä.HYvää kesää,t.Kukkis.
Tuumasin olla koko lauantain, nyt baadenbaaden tuoliin. Vaimo tuo virvokkeita ja naapurin äijä mansikoita.
- Spriten voimalla
herneitä, kukkakaalia, mansikoita, sieniä, kurkkua, tomaatteja ja katselin varoiksi jo hieman "sillä silmällä" kirsikkamehuatölkkiä, että taitaa Sprite jossain vaiheessa jäädä vielä toiseksi :), laitan jäitä tulemaan.
... minulla ei badenbadenia, mutta muutoin hyvä paikka loikoilla jännän kirjan äärellä! - Enzian
Spriten voimalla kirjoitti:
herneitä, kukkakaalia, mansikoita, sieniä, kurkkua, tomaatteja ja katselin varoiksi jo hieman "sillä silmällä" kirsikkamehuatölkkiä, että taitaa Sprite jossain vaiheessa jäädä vielä toiseksi :), laitan jäitä tulemaan.
... minulla ei badenbadenia, mutta muutoin hyvä paikka loikoilla jännän kirjan äärellä!Minulle tuli kaveri kylään itse poimittujen kanttarellien kanssa, laittaa niistä jotain herkkuruokaa (on kokki..;-) Kunhan vaan laskee tuonne mahaan, ei oikein tunnu olevan ruokahalua..
Uintireissu varmaan olisi hyväksi myöhemmin tänään. Vesi parantaa kai melkein kaikki vaivat!
Ja Spriten voimalla: vaihda tosiaan jo se Sprite johonkin muuhun juomaan, eikös se maistu pidemmän päälle aivan pissiltä? Tai ainakin vaihtelu virkistää. Ja onnittelut, taidat olla jo aika kauan raittiina sinäkin? Minä en, mutta alotetaan taas alusta.. - Kukkakeiju
Raitis!Miullekin mansikoita!
Oikeen hyvää kesäistä päivää siulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047