Älkää luoko mitään sinne. Ei missään nimessä. Sähköpostisi saatetaan varastaa ja salasanasi habboon ovat vaarassa. Voit saada sieltä viruksia
koneellesi, joten ei kannata mennä.
Varokaa Retrohotelleja!
Rölli32
3
553
Vastaukset
Pelaan Monia Retrohotelleja eikä niistä mitään tuu!
Kyllä on totta että retroista tulee viiruksia ei kaikista mutta joistain ittelleni tuli viirus mutta onneksi minulla on kunnon viruksen poisto ohjelma :D
mutta rölli oletko ajatellut asian silleen että jollain on hyvä viiruksen poisto ohjelma ja käyttäjä on fiksu
itse kun pelaan retroja käytän juuri noita retroja varten luodun sähköpostini käytän kaikissa retroissa samaa nimeä ja salasnaa Sitä nimeä ja salasanaa en käytä missään muualla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164