Kyllä tänä vuonna on saanut sienisatoa!Minulla on sekä kuivattuja,että pakastettuja tatteja varmaan pariksi vuodeksi!
On tuo luonto upea,viime vuonna saatiin niukasti sieniä,ja seuraavana vuotena se korvautuu,samoin on omenasadon.Lämmöstähän nautitaan vieläkin,joten hauskaa syksyä vaan!
Tattivuosi
4
229
Vastaukset
- Tattis
Missä päin asuu... täälläpäin ei liiemmin sienen makuun oo päässyt.... harmi....
- sinisirkku
ja tietysti itäsuomessa on ollut kuulemani mukaan.
Tyttäreni asuu Mäntyharjussa,ja sieltäkin riitti tuliaisina kuivattuja herkkutatteja.
Nythän rouskut ovat ajankohtaisia,vaan itselläni ei enää ole aikaa samoilla sienimetsissä,joten saan tyytyä kaupan suolasieniin.Ah, nami nami, sienisalaattia,kun ensin on liottanut sienet,ja lisää silputtua sipulia ja hapankermaa joukkoon!
Paahdetun ruisleivän päällä herkullista.
Iloista syksyä ja väriloistoa....- Vaeltaja Sipilästä
Olen vasta muutaman vuoden kolunnut Mäntyharjulla Vihantasalmen metsiä eikä yhtään sientä ole löytyny. Tai yksi sillihapero mutten tee miän yhdelmä sienellä. Reissut eivät ole menneet hukkaan sillä vadelmaa ja mustikkaa on riittänyt. Missähänpäin kannatais etsiä sieniä?
- hönö metässä ?
Ei niitä kannata silloin hakea, jos on ollut liian kuivaa. Kai sitä ihminen voi omillakin aivoilla vähän ajatella, mitä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197