Onko mitään tolkkua lähteä Japaniin 4- ja 9-vuotiaiden lasten kanssa? Jos, niin mitä kaupunkia voisit suositella ja mitä tekemistä lapsille löytyísi? Miten muuten liikkuminen lasten kanssa, eikö kaupungit ole aikamoisia suurkaupunkeja?
Lapset
2
515
Vastaukset
- Tokiossa asnunut
Hei!
Oletteko siis vain matkoille lähdössä sinne?
Kyllä minä suosittelen! Ei toki kannata mennä 10pv lyhjemmälle matkoille.
Tekemistähän on vaikka miten siellä! Ihanista luonto-puistoista Disney Landin saakka sieltä löytyy KAIKEN, mitä haluat.
Olemme käyneet useasti perheemme kanssa japanissa. Monesti valitsemme kaksi tukikohteen, viimeksi Yokohamassa ja Okinawalla (etelässä sijaitseva ihana saari!). Yksi kaupunki, jossa liikumme junilla ja busseilla. Toinen maaseudulta, jossa liikuimme vuokra-autolla.
Lapsille tekeimistä varmasti riittää, mutta en tiedä, minkä verran englanniksi löytyy tietoja.
Jos jaksat, netissä on monesti turistien itse kertomija tietoja englanniksi. Itse osaan lukea japania, niin surffaan netissä ensin päättämään kohteet, ja paikan päällä ostan lapsiperheille tarkoitettuja opas kirjoja. - mahmaa
En ehkä lähtisi noin nuorten lasten kanssa. Reissulle tulee aika paljon hintaa ja noin nuoret lapset eivät välttämättä osaa antaa niin paljon arvoa tämänkaltaiselle reissulle, verrattuna vähän vanhempiin lapsiin. Mutta jos se ei ole siitä kiinni, niin japani tarjoaa takuulla elämyksellisen matkan. ITse suosittelen määränpääksi Nagoyaa. Siinä yhdistyvät kaikki japanin kaupunkien osaset. Siellä on vanhaa kulttuuria, rantaa, metropolia ja kauppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738