... voiko sormusta pienentää puolikkaan puolikasta kokoa?
Vasta hankittu kihlasormukseni on kokoa 15,5 ja se tuntuu löysältä sormessa. Ei pääse putoamaan (nivel estää), mutta muljahtelee inhottavasti aina kun kättä vähänkin liikuttaa. Rassaa hermoja. Koon 15 sormus taas ei mennyt edes sormeen, otti niveleen kiinni. Minulla on siis ohuet sormet, mutta suhteessa paksut nivelet, kiva joo.
Onko siis olemassa sormusta kokoa 15,25? Voiko sormusta pienentää niin vähän, ettei se kuitenkaan menisi 15-kokoiseksi? Vai joudunko loppuelämäni vain kestämään tätä hölskymistä?
Kultasepänliikkeessä en ole ehtinyt vielä käydä, mutta kaipa sieltä pitäisi sitten kysellä neuvoja, jos ei tämä sormus tästä asetu paikoilleen.
Tietäiskö joku...
3
779
Vastaukset
- Mies,,,,,,,,,,,,,,
valittaa. Miehille sanotaan että kyllä siihen sormukseen tottuu. Tasa-arvo peliin ja siis totu sinäkin siihen.
- Meeea
Kuinka monella miehellä on liian ohuet sormet, niin että sormus heiluu sormessa?
Toki tottuisin, jos sormus istuisi minulle yhtä täydellisesti kuin miehen sormus hänen sormeensa.
Ja kiitos vaan kaikille vastaamattomuudesta, selvitinkin jo itse vastauksen kysymykseeni. - nakkisormi ;)
Meeea kirjoitti:
Kuinka monella miehellä on liian ohuet sormet, niin että sormus heiluu sormessa?
Toki tottuisin, jos sormus istuisi minulle yhtä täydellisesti kuin miehen sormus hänen sormeensa.
Ja kiitos vaan kaikille vastaamattomuudesta, selvitinkin jo itse vastauksen kysymykseeni.siis se vastaus siihen kysymykseen? kiinnostaisi tätäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319