Onko tyypillistä..?

Häh..

Olen seurustellut vuoden verran kalat- merkkisen miehen kanssa ja olen edelleen ihan yhtä rakastunut kuin alussa. Tämä mies on kiltti, huolehtivainen ja luotettava olematta kuitenkaan tossukka. :)

Häiritsee kuitenkin yksi asia: mies on kovin etäinen. Ikäänkuin ei uskaltaisi vieläkään päästää mua ihan lähelle, on suhteessä vain 80- prosenttisesti. Jarruttelee etenemistä, ei halua vielä muuttaa yhteen ym. Minä annan rakastuessani 110% ja siksi ottaa pattiin!

Ei myöskään jaa hellyyttä kovinkaan paljon, syyksi sanoo, ettei ole tottunu, ei ole lapsuudessa eikä muissa suhteissa tällaista ollut. Onko tyypillistä kaloille? Vai mitä tää mies pelkää?

4

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onon tyypillistä

Sama tilanne! Aikaa myöten.

Joo oli kans pitkään jotenkin etäinen, mutta olen sanonut esim että "aah.. nyt tarttee halata."

Sitten kerron kuin ihanaa se on. Kesti aikansa "opettaa", mutta nyt on spontaaneja tekoja oma-aloitteisesti. Varsinkin jos olen jotenkin myrtsis..

Kehun sitten ylenpalttisesti kuin ihanaa kun teit noin ja noin, tai sanoit niin ja niin.
      Tekeepä toistekin. Miehet tarttee ja ne elää arvostuksesta. Naiset taas tarvii romantiikkaa. Ja romantiikkaa näköjään saa kun pyytää (pyydetty halaus ei ole vähempiarvoinen), ja saatuaan taas kehuu..jne.

On kyllä mun mielestä 100 prosenttisesti jo tässä suhteessa. Huolehtii, on luotettava, ottaa huomioon..
      on kaikessa "me" eikä vaan hän.

Sanoo kans (tai sanoi, ei niinkään hoe enää) että ei oo tottunut. Eikä olekaan! Ei lapsuudessa, ja suhteita taas ei ole semmosia ollut.

On erittäin tyypillistä kaloille, sanoisin, tunnen muitakin kaloja.

Ne miettii kauheasti päässään kaikenlaista.. kypsyvät hitaasti. Mutta on sen arvoista;)

• häneen

vielä rakastunut :)

hiljaa hyvää tulee.

• ihan samanlaista.

Etäinen eikä paljon puhele omista asioistaan. Vielä vähemmän tunteistaan. Pitäisi kuulemma riittää kun kerran on sanottu että rakastan. itse sitä kuulisi mielellään välillä uusintanakin.

Eikä pidä mun miehenikään mitään kiirettä yhteen muuttamisella, vaikka ollaan melkein vuosi jo asuttu käytännössä yhdessä. Tulee ihan sellainen olo että pitää takaovea auki, vaikka sanoo että haluaa muuttaa joskus yhteen ja olla yhdessä.

Tuntuu että salailee kaikkia asioita. Niitäkin mitä ei tarvitsisi. Ei todellakaan avoin. No itse tässä sitten katselen minne mennään vai mennäänkö.

Kuitenkin yhteiset rahat olleet alusta asti ja lähes kaikki vapaa-aika vietetään yhdessä. Molemmilla myös lapsia, joten perhe-elämää eletty kokoajan. Ei ole ehtinyt lainkaan olemaan ns. seurusteluaikaa. Lukuunottamatta muutamia viikonloppuja, jotka on sitten kyllä käytetty oikein hyvin laatuaikana.

Itse rakastan kuin hullu puuroa. Sopii vaan toivoa, että hän myös takaisin.

• kalat 34

minäkin olen tutustunut yhteen kalat mieheen jo 3 kuukautta sitten, olen itse ollut sen aloitteen tekijä, ja koko ajan minä pidan yhteyttä suunnittelen kaikkia tapaamista, mutta hänestä ei kuulu mitään ikäänkuin ei olisi kiinnostunut koko asiasta, vaikka sanoo että mä olen hänen unelma nainen ja muuta, mutta en ymmärrä mitä häntä vaivaa kun ei vasta viestejä eikä ota yhteyttä!!! on hyvin etäinen tyyppi, iteskin olen kalat nainen, en sitten tiedä kuinka kaun kestäisin häntä ja odottaa:(( mä tykkän hirveesti hänestä enkä halua menettää häntä vielä. Apua mitä teen tuon kanssa????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe