En sanois katkeraksi,mutta muuten kiukkuiseksi,kun lapset ja nuoriso "vievät"eläkeläisiltä istuinpaikat,JA ÄIDIT EI NEUVO KULKUNEUVO käytöstä mitenkään?.
Näin on aina ollut ekana istuu vanhukset ja nuoremmat,niin minua neuvottu.Tänään taas sain "tutaa".heh heh.
Nyt mä alan tulla
Nimetön
2
631
Vastaukset
- minä näen asian näin
Kyllä meillä päin on ainakin tapana jättää ne neljä tai kuusi ensimmäistä paikkaa vapaiksi molemmin puolin bussia, mutta kun ei tunnu vanhuksille kelpaavan! Vapaita paikkoja on edessä vaikka kuinka, kuitenkin ängetään sinne perälle ja valitetaan kun ei anneta paikkaa.
- kun sieltä
Edestähän ei "nähdä eteen kuin liikenteen",kyllä vanhusten on seurattava,kulkuneuvon "kokonaistilannetta".Se sallittakoon meille?.Niin "nykyisin minun pyrkimys on saada istuinpaikka edestä,mutta sellaisista,jossa tuoli on selkä menosuuntaan päin.Heh heh!Jos vaikka...jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249