Tänään he tulevat,
kaatavat talon nurkalta pohjoisen rouvan
maata hyväilevät hiukset.
Tuleksi kuultava runko on pilkottava,
anastettava pinoksi
tämän tarinan sisäinen lämpö.
Minä kierrän talon
ja vielä kerran sinua kosketan:
unesta havahtunutta
makeana vuotavaa kylkeni syvää haavaa.
Carpe diem
7
246
Vastaukset
- Mysteriet
"Istuta vielä se omenapuu!"
Melkein pääsi parku, mutta mitään en tunnusta!- Flau
Mä en osaa istuttaa muuta kuin takapuoleni hiljaa koko taivaan pimentämään työtuoliin. Lomani on lomailtu ja paljon on kastuttu paleltu.
Terveisiä kaikille Novija Zemljalta. Alkaa olla aika siirtyä takaisin Helsingin nopeana sykkivään rauhaan ja jättää tämä maailmalla haahuilu sikseen :)
(ja itse asiassa tuossa on jo omenapuu... ja näyttää olevan pieniä omenanalkujakin)
- peres
Mutisen tässä niin niin
Vaikka tiedän että joskus
Runon pitää minusta tältä tuntua
Kiitos - lindalinda1
Jos edellinen runosi olikin upeus,
niin tässä on jotain - jotain todella syvää ja
satuttavaa.
' carpe diem ' aivan ! Mikä hemmetin tunnevamma Sinulla
on josta mainitsit,vai jos se
onkin minulla.
Sillä tämä runokin kertoo
tunteiden määrästä
- puunkaadostakin
tunteeksi elämään.
Toisaalta se tuottaa lämpöä
ehkä myös tunteen lämpöä
ja vielä elävä
ihminen samassa
tunne verkossa.
Hienon upea runo Sinulta.- padme_amidala
..suu ammollaan ihmetyksestä en osaa muuta sanoa. Ihan tavallisia sanoja, mutta ihmeellinen keskinäinen valinta.
Että tämmönen, pysähdyttäva runo sinulta:)
Huh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.893351- 651128
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2261122Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa88944Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau5907Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39879- 47871
- 34870
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei54842- 52836