Eli, ongelmani on tämä. En ole yhtään perillä mistään musiikintoistojärjestelmästä, mutta nyt sitten kiinnostuin, ja haluaisin ostaa semmoisen musiikintoistoon ja pelkkään musiikintoistoon. Eli, käyttötarkoituksesta tarkemmin, eli popitukseen tulisi (europoppia, poppia ja dancea kuuntelen) ja minulla ei muuta taustalla ole kuin 300€ budjetti (joku vahvistin? ja kajareita?. Eli mitäs minun suosittelisitte lähteä katsomaan?
Kunnon popit...
pitäisi saada...
2
422
Vastaukset
- tpska
300e... Itse ostaisin 200e vahvistin ja etukaijuttimille loput..Subbari olisi tarpeellinen jos amistella haluat ja muutenki tehdä musiikin toistosta "muhkeampaa" aktiivi subeja voi saada alennuksesta alle 100e... Eli eikun alennuksia etsimään jotta saat parhaan hyödyn irti 300 eurosta
- tietäjä 3
Mee hyvä ihmine Rynkyn (ryanair) koneella Lontooseen ja sieltä se elämä löytyyyyyy!
Have a nice day!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012