onko kenelläkään samanlaista tilannetta??
minä ja avopuolisoni olemme molemmat täysin kaksosen malli esimerkkejä. kunnon jääräpäitä eikä kumpikaan halua antaa periksi. Onko kukaan koskaan ollut tällaisessa suhteessa ja miten onnistui?
Kaikki luulevat meidän aina olevan toistemme kurkussa kiinni ja lyövät jopa vetoa suhteemme päättymis ajankohdasta. Oikeasti kumpikaan ei vain halua antaa periksi oli sitten kysymyksessä kuinka pieni asia tahansa aina pitää saada pieni väittely aikaan.. Olemme puhuneet tästä ja oikeastaan kumpikin nautimme siitä, mutta on se pidemmään päälle raskasta.
Kaikkilla on hyvät hetkensä niin myös meillä, mieheni on romantikko enemmän kuin minä ja saattaa herättää minut aamuyöstä katselemaan auringon nousua.
Joskus tämä ikuinen jääräpäisyys on liikaa, kun haluan oikeasti tahtoni läpi mieheni ajattelee samoin, vaikka tämä on harvinaista huutaminen voi jatkua tunteja ja aamulla hävettää kun on yö huudettu eikä kukaan ole saanut nukuttua takiamme, myös äkkipikaisuus koettelee suhdettamme, teemme salamana päätöksiä välttämättä ilmoittamatta toisillemme.
Olemme kaikesta tästä huolimatta onnellisia yhdessä vaikka suhde on vaikea ja me molemmat vaikeita persoonia..
kellään samanlaisia kokemuksia?
kaksi kaksosta
3
842
Vastaukset
- vika
Tällainen suhde on niin vaikean ihana,jos jaksat,siitä vaan!
- Mielestäni mahdoton yhtälö
Moi. Itse olen 50 vuotta elänyt kaksosnaikkosena, kokemusta on sillee, et sattumalta mun sisko on kaksonen, arvaa, montako tulista taistelua on väh. 2 x kk, suututan siskon, "Jos ei ole muutakaan tekemistä", kun hän taas osaa tään vittuilemis-hiljaisuus-psykologian puhelimessa. Monta kertaa olen uhannut mielessäni, et ton ämmän kun sais kilon palasina jolleen joulukinkuks. Mut asiaan, tunnen kaksikin kaksosmiestä, suhdetta piti vääntää,ei onnistunut.Ilmiselvästi luki mun ajatukset jo äänensävystä, joka on aika hyvä taito, keplotteli ja väisteli kysymykseen vastausta, ei ainakaan mun kanssa onnannut. Härkämies oli kaikkein kauhein,aika lähellä, valitettavasti omaa luonnettani. Vuosi melkein onnistui ns.lähemmin(??) ja nyt ollaan pelkästään kamuja. Mut kaksonen mies ja kaksonen nainen?? Ei ainakaan mulla synkannut. Nyt löysin ihastuttavan luonnollisen skorpionimiehen, kovasti vetää tämän miehen energiat vaakatasoon, siinäpä taas kaksosnaiselle haastetta--!
- anne24
hei, minä seurustelen kaksosmiehen kanssa ja näemme vkl.olemme kumpikin kuitenkin luonteeltamme erillaisia, hän on koti ihminen minä en , mutta hyvin tulemme keskenämme, ei ole mitäänkummempaa, jatkakaa vaan yhdessä oloa jos vain pidätte toisistanne , kaksoset kyllä pärjäävät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717