Olisiko innokkaita hengenheimolaisia mukaan melko hidastempoiseen laihdutukseen?
Olen rempseä kolmekymppinen nainen ja kannan mukanani täysin turhaa painolastia läskin muodossa. Painoa on tällä hetkellä 104 kiloa ja olen totaalisen kyllästynyt tursuileviin makkaroihin, hirveänkamalaan kaksoisleukaan (järkyttävä varsinkin valokuvissa!) ja epäsäännölliseen kuukautiskiertoon.
Perheenlisäyksestä haaveillaan, mutta eipä se tällaisella kierrolla onnistu, ei sitten millään. Kiertoa tasaavia hormonilääkkeitäkään ei viitsi koko ajan popsia, kun kyse on mitä ilmeisimmin vain omasta laiskuudesta ja aikaansaamattomuudesta! Nyt tämä mimmi laittaa ittensä ruotuun!
Ongelmanani on lähinnä se, että laihdun hitaanlaisesti, jossain vaiheessa repsahdan herkkuihin, lannistun ja taas painonlasku pysähtyy. Miten paino laskeekin niin syntisen hitaasti ja kuitenkin sitä kertyy niin älyttömän nopeasti?? Olen varmaan turvotuksen maailmanmestari! :D
Kirjoittelen tänne tuloksiani ja jos joku innostuu tulemaan mukaan tai muuten vain fiksusti kommentoimaan, niin mikäs sen mukavampaa! :)
Muita mukaan..?
9
620
Vastaukset
- LihavaNainen.
Muistui vain mieleeni, kun painoin yli 100 kiloa, mullaki kierto meni epäsäännölliseksi ja jouduin syömään hormonilääkkeitä.
Olen laihduttanu nyt tän vuoden alusta ja nyt on takana 22 kiloa. Vielä melkein toinen mokoma jäljellä. Jos vain onnistuisi. Välillä kammottaa, että jos lihon takaisin ja kaikki menee överiksi...
Joo, painon nostatus on helppoa ja nopeaa mullakin, mutta pudotus vaikeaa ja hidasta. :S- LihavaNainen.
Kun puhuin painon nostatuksesta, en tarkoita, että olisin tarkoituksellisesti sitä nostattanut...se on vain noussut salakavalasti ja nopeasti. Huomasihan sen esim. siitä että vaatteet ei mahtuneet enää jne. Nyt laihduttaessa ostin digitaalivaakan, ennen mulla ei ollu sellaista, kammosin vaakaa...
Enkä uskonut, että onnistuisin laihduttamaan. - muhkea mimmi
Vautsi vau! Onnea sulle pudotuksen johdosta, mainio saavutus! :) Millaisilla konsteilla oot päässyt noin hyvään vauhtiin? Onko kierto palannut normaaliksi painon pudottua..?
Oon aiemmin painanut 118kg, josta sain pudotettua, mutta painoni on ollut 102-105kg:n haarukassa jo pitkään. Aiempi satsini lähti 2-3 vuotta sitten hiilareita karsimalla, siihen täytynee turvautua nytkin. Peruna, pasta yms. on jo arkilautaselta poissa, mutta leivästä on tosi hankala päästää irti! Ja leipä mua just turvottaakin ja pitää hiilarikierrettä yllä.
Paras konsti lähteä puuhaan taitaa olla yksinkertaisesti jättää ihan ensin kaikki herkut kauppaan ja lisätä liikuntaa! Katotaan miten tää tästä lähtee... :) - LihavaNainen.
muhkea mimmi kirjoitti:
Vautsi vau! Onnea sulle pudotuksen johdosta, mainio saavutus! :) Millaisilla konsteilla oot päässyt noin hyvään vauhtiin? Onko kierto palannut normaaliksi painon pudottua..?
Oon aiemmin painanut 118kg, josta sain pudotettua, mutta painoni on ollut 102-105kg:n haarukassa jo pitkään. Aiempi satsini lähti 2-3 vuotta sitten hiilareita karsimalla, siihen täytynee turvautua nytkin. Peruna, pasta yms. on jo arkilautaselta poissa, mutta leivästä on tosi hankala päästää irti! Ja leipä mua just turvottaakin ja pitää hiilarikierrettä yllä.
Paras konsti lähteä puuhaan taitaa olla yksinkertaisesti jättää ihan ensin kaikki herkut kauppaan ja lisätä liikuntaa! Katotaan miten tää tästä lähtee... :)Olen Painonvartijoissa. On kierto normalisoitunut.
Mä muuten syön leipää oikeastaan päivittäin ja silti on painoa lähtenyt. :O Enkä ole perunaa ja pastaakaan jättänyt tyystin pois. - muhkea mimmi
LihavaNainen. kirjoitti:
Olen Painonvartijoissa. On kierto normalisoitunut.
Mä muuten syön leipää oikeastaan päivittäin ja silti on painoa lähtenyt. :O Enkä ole perunaa ja pastaakaan jättänyt tyystin pois.Jep, se on varmaan ihan tapauksesta kiinni! Mä veikkaan, että toisille sopii joku toinen konsti paremmin kuin toisille, mutta se on pääasia, että homma toimii ja pystyy laihduttamaan terveellisesti.
Mulla on kans ollut kaloripäiväkirjaa ja tietyntyyppistä pistelaskua (ei PV, mutta samantyylinen), mutta oon niin huithapeli, etten muista enkä jaksa kirjoitella mitään ylös. Tosin, eipä noita pisteitäkään varmaan kovin kauaa tarvitse miettiä, kun jo oppii oikean rytmin ja tavan syödä.
Kilo on tipahtanut, nestettä tietenkin, mutta hyvä tästä on jatkaa! Tahti hidastuu alun jälkeen kuitenkin... Edessä on viikonloppureissu, jonka aion totetuttaa kerrankin kevennetysti. :)
- kososka2
Lähden mukaan projektiisi painoa pudottamaan ja kannustamaan.Itse olen 37v. ja painoa 102 ja mekin haaveilemme yhteisestä lapsesta.Jos haluat vastata suoraan osoite on piakosonen@suomi24.fi
- muhkea mimmi
Tervetuloo mukaan, kososka! :)
Viikonlopun pinnistelin jotenkuten kyläreissulla. Pari pullaa ja kunnon kasa räiskäleitä upposi kiitettävän sulavasti, mutta muuten menin aika kevyellä linjalla. Vaakalle en vielä hyppää, kun tiedän, että turvotusta on!
Homma jatkuu kotona taas arkisemmin. Nyt pitäis vielä saada ittensä takaisin liikunnan pariin. Kesä on hujahtanut niin laiskotellen, että oikein ahistaa... muhkea mimmi kirjoitti:
Tervetuloo mukaan, kososka! :)
Viikonlopun pinnistelin jotenkuten kyläreissulla. Pari pullaa ja kunnon kasa räiskäleitä upposi kiitettävän sulavasti, mutta muuten menin aika kevyellä linjalla. Vaakalle en vielä hyppää, kun tiedän, että turvotusta on!
Homma jatkuu kotona taas arkisemmin. Nyt pitäis vielä saada ittensä takaisin liikunnan pariin. Kesä on hujahtanut niin laiskotellen, että oikein ahistaa...Viikonloppu meni vähän herkutellessa ja nyt taas tiukempi linja,Herbalife-purkit nostettu pöydälle ja salaattia lisäksi,turvotus onneksi häviää ananaksella.Perjantaina puntariin...apua...
- muhkea mimmi
Jatkan vielä tähän keskusteluun.
Tällä viikolla oon juossut kuin pieni eläin paikasta toiseen ja parina iltana oon vielä väkertänyt kyläilijöillekin purtavaa. Sen nyt siis tietää mitä se on laihtumisen kannalta... Kun jotain leipoo tai ostaa kotiin vierasvaroja, niin tulee mussutettua itsekin liikaa kaikkea. Tästä lähtien laitan kyllä kavereille salaattipöydän! :D
Painoa tällä hetkellä siis 103 ja kovalla tsempillä jatkan eteenpäin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991690
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1391434
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2701089- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 37957