Hei,
Liatan ihmettelyni vielä tähänkin, jospa joku osaisi valaista :)
Harmikseni minulta meni koko Kyläsairaala (The Royal) kokonaan ohi. Olisin ilman muuta katsellut, jos olisin ajoiss atajunnut tämän liittyvän Heartbeatin hahmoihin...
Ihmettelen sitä, että siellä seikkaili potilaana ystävämme Claude Greengrass, joka aiemmin oli lähtenyt Heartbeatista Karibialle sisarensa luo. Miten hänen paluunsa Englantiin sitten noteerattiin Kyläsairaalassa, vai ohitettiinko se vain itsestääselvyytenä?? Jäi vaivaamaan moinen epäloogisuus!
Ja en tarvitse linkkejä aiempiin keskusteluihin, joissa puhutaan Bill MAynardin sairastumisesta. Tiedän hänen sairaudestaan, ja toivitan hänelle pitkää ikää, mutta nyt minua kiinnostaa siis Clauden roolihahmon yllättävä paluu Englantiin, ja miten sitä sarjassa käsiteltiin.
Kyläsairaalaa katselleet
4
654
Vastaukset
- harmaita
aivosolujani ja nettiä, ja jos en ole ihan väärässä, Claude oli palannut Karibialta, ja oli sairaalassa sydänvaivojen takia.
Koko ajan oli sänkypotilaana.
Kotiutettiin tyttären maatilalle. Claudelle tytär oli muistaakseni yllätys, tytär oli tiennyt isastään.
Oikaiskaa, jos houraan!- vahvistusta
mielikuvilleni:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&posting=22000000009446299
- SteveCrane
siellä oli kaikki tutut Ginaa ja Bellamya myöden olleet... voi että kun näin myöhässä havahtuu :(
- Joe Mason
Siinä yhdessä jaksossa missä David ja Claude kaivoivat kaivurilla sen pommin esiin, Claude sanoi Ventressille että hänellä on tytär (taisi vielä sanoa että Redcar nimisessä kaupungissa) kun Greengrassia rupes pelottamaan että henki menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717