Mitä pitää tehdä Silent hunter 4 Wolves of the Pacific pelissä ensimmäisessä uran tehtävässä kun on tokion satamassa tähden päällä?
tarvitaan apua silent hunter 4 peliin
2
486
Vastaukset
- Uppotukki
Hei,
uran tehtävät annetaan pelissä satunnaisesti, eli "ensimmäinen tehtävä" vaihtelee aina kun aloitat uuden uran.... Jos tehtävänä on partioida tietyllä alueella esim 96 tuntia, niin senkuin pysyt alueella käsketyn ajan...
Peliin saa järkeä ja sisältöä huomattavasti enemmän kun siihen asentaa asialle omistautuneiden harrastajien tekemiä modeja (www.subsim.com/radioroom). Itse Suotittelen ainakin seuraavia:
- Trigger Maru Overhauled (TMO)
- Run Silent Run Deep (RSRD)
- ja jos koneessa on vääntöä niin Pasific Environment -modi tuo peliin lisää silmäkarkkia.
Youtubesta ja em. foorumilta löytyy sitten tarpeellista ohjeistusta joka pelin manuaalista puuttuu kokonaan...
Modien kanssa peli on loistava ja paranee sitä mukaa enemmän tiedät toisen maailmansodan aikaisista sukellusveneistä. - sukelluvene
Olet aluella tietyn ajan, jota ei tiedä kuin
peli itse. Tai sitten kippari päättää milloin
lähdetään kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204