Tässä kahta eläinklassikkofilmiä hyödyntävässä, suut pielet virneeseen saavassa lyhytelokuvassa kaksi hyvin erillaista maailmaa kohtaavat traagisin seurauksin - ja se vasta Erkkiä naurattaa!:D
http://www.youtube.com/watch?v=tAVYYe87b9w
Godzillan maailmassa ei ole sijaa Bambin edustamille sanken herttaisille arvoille.
Godzilla edustaakin enemmän todellista nykymaailmaa, kuin viaton ja idylisessä maailmassaan elävä Disney-hahmo.
Kulttifilmin voi tulkita esittävän, sen luoman äärimmäisen kontrastin vuoksi lähes mitä tahansa kahden toisilleen vieraan elementin kohtaamista jossa toinen, se heikompi joutuu isomman jalkoihin.
Kun tätä elokuvaa katsoo herää väkisinkin kysymys näkikö Godzilla, tuo tunnoton hävitys- ja tappokone, Bambin vai ei, vai oliko kysymyksessä silkka vahinko, vähän kuin kapitalismissa sen tuhotessa planeettaamme ja sen asukkaita jotta valkoinen eliitti saisi ostaa isommat asunnot, komeammat autot ja monimutkaisemmat kännykät, puhumattakaan Bambinlihasta tehdyistä pihveistä, ja Bambinnahasta valmistetuista sohvan päällyksistä.
Bambi Meets Godzilla
3
254
Vastaukset
- Shere Khan
Julmaa onnea. Se naurettava Godzilla.
- Baron Blood
Juu..olen nähnyt kyseisen pätkän Godzilla-aiheisessa dokkarissa.
Suomiversio olisi tietysti Pikku G vs.Iso Gee, eli Pikku G hoilttaisi jotain värssyä - yhtäkkiä kuuluu tuttu mylväisy, Godzilla ilmaantuu ja hönkäisee lieskat Pikkugeen päälle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184