Entisen adventistin kotisivut

6

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että olet

löytänyt oman uskosi, ex-adventisit!

Uskonsa kullakin.

Toivon mukaan se kantaa sinut perille!

• net...

Poikkeuksellisesti otan sivuilleni uskova_1 nimimerkin kirjoittaman tekstin adventisteista, hän on paljon auttanut ihmisiä pois adventistien harhoista. Kaikki muu siis sivustollani on omaa kirjoitustani Jumalan armosta Pyhän Hengen voitelussa, mutta tässä on lainattu toisen kirjoittajan julkinen teksti tänne, seuraavan sinisen viivan alle. Sitä ennen lainaan siitä yhden kohdan ja tiivistän hyvin lyhyeksi adventistien petoksen. Adventistien petos on sellainen, että he käyttävät kyllä Pyhää Raamattua, mutta soveltavat sen Ellen. G. Whiten profetioihin, jotka ovat vastoin Pyhää Raamattua. Heille siis Ellen G. Whiten profetiat ovat enemmän kuin raamattu. Tässä nyt sitten lainaan yhden kappaleen adventistien harhaa ja tutkitaan se sitten Pyhällä Raamatulla. Adventistien oppi on siis kauhistus ja kun nyt olen tullut itse tämän tietämään, minä sanoudun irti sellaisesta hyvin yleisestä entisen suomalaisen kotipaikkakuntani opista, että adventistitit ovat taivaaseen menijoitä siinä kuin kristitytkin, esimerkiksi entisellä kotipaikkakunnallani ovat Helluntailaiset, Vapaaseurakunta, Ev. Lut. seurakunta, Kansanlähetys ts, kaikki uskovat ovat tunnustaneet adventtiseurakuntalaiset taivaaseen menijöiksi, mutta niin ei olekaan! Tämä kuvastaa sitä, että Hengen erottamisen armolahja on tärkeä tässä lopunajassa. Adventistien harhat kyllä havaitaan aivan Jumalan sanan perusteella. Irtisanoudun siis adventistiystävyydestä, en tunnusta heitä taivaaseen menijöiksi, uskovaisiksi Jeesukseen. Heidän täytyy tehdä parannus ja ottaa vain Pyhä Raamattu opetuksekseen, ja korkeimmaksi kirjoitetuksi auktoriteetiksi. 1990 luvun ”yhteishenki” seurakuntien välillä siis toimi väärin: Jopa harhaoppinen adventistikirkko tai seurakunta hyväksyttiin julkisesti suurissa kokouksissa, esim. helluntaiseurakunnan järjestämissä kristilliseksi seurakunnaksi jossa sitten suuren helluntaiseurakunnan saarnaaja ja adventistiseurakunnan saarnaaja palvelivat yhdessä.

Mutta nyt se lupaamani pala, lainaus alta adventistien harhaopista, joka on täysin vastoin Jumalan Sanaa, Pyhän Raamatun Uutta Testamenttia, siitä että kuka istuu taivaan valtaistuimella. Adventistien mukaan siellä istuu saatana, mutta näin ei tietenkään ole. Seuraava kappale on lainaus adventistien opin paljastuksista.

Lainaus: ”Ne, jotka eivät uskoneet Ellenin näkyyn, että 22.10.1844 Jeesus oli noussut valtaistuimelta, mennyt taivaassa toiseen huoneeseen ja sulkenut oven takanaan, rukoilivat yhä taivaan istuimella istuvaa Jumalaa, mutta siellä olikin saatana Hänen tilallaan, joten heidän rukouksensa menivät saatanalle: "Jeesus oli lähtenyt siltä. Saatana ilmestyi valtaistuimelle yrittäen jatkaa Jumalan työtä. Minä näin heidän katsovan ylös valtaistuimeen ja rukoilevan, ´Isä, anna meille Henkesi´, silloin Saatana puhalsi heidän päälleen epäpyhän vaikutuksen; siinä oli valoa ja paljon voimaa, mutta ei suloista rakkautta, iloa eikä rauhaa. Saatanan tavoite oli pitää heidät petettyinä ja houkutella takaisin ja pettää Jumalan lapset” #5.”

Oma tekstini jatkuu: Eli adventistien opissa on saatana loppujen lopuksi jumala, tämä on sama väärä periaate, joka on vapaamuurarien opissakin. Heidänkin Jumalansa on loppujen lopuksi saatana.

• koko tekstisi
        net... kirjoitti:

Poikkeuksellisesti otan sivuilleni uskova_1 nimimerkin kirjoittaman tekstin adventisteista, hän on paljon auttanut ihmisiä pois adventistien harhoista. Kaikki muu siis sivustollani on omaa kirjoitustani Jumalan armosta Pyhän Hengen voitelussa, mutta tässä on lainattu toisen kirjoittajan julkinen teksti tänne, seuraavan sinisen viivan alle. Sitä ennen lainaan siitä yhden kohdan ja tiivistän hyvin lyhyeksi adventistien petoksen. Adventistien petos on sellainen, että he käyttävät kyllä Pyhää Raamattua, mutta soveltavat sen Ellen. G. Whiten profetioihin, jotka ovat vastoin Pyhää Raamattua. Heille siis Ellen G. Whiten profetiat ovat enemmän kuin raamattu. Tässä nyt sitten lainaan yhden kappaleen adventistien harhaa ja tutkitaan se sitten Pyhällä Raamatulla. Adventistien oppi on siis kauhistus ja kun nyt olen tullut itse tämän tietämään, minä sanoudun irti sellaisesta hyvin yleisestä entisen suomalaisen kotipaikkakuntani opista, että adventistitit ovat taivaaseen menijoitä siinä kuin kristitytkin, esimerkiksi entisellä kotipaikkakunnallani ovat Helluntailaiset, Vapaaseurakunta, Ev. Lut. seurakunta, Kansanlähetys ts, kaikki uskovat ovat tunnustaneet adventtiseurakuntalaiset taivaaseen menijöiksi, mutta niin ei olekaan! Tämä kuvastaa sitä, että Hengen erottamisen armolahja on tärkeä tässä lopunajassa. Adventistien harhat kyllä havaitaan aivan Jumalan sanan perusteella. Irtisanoudun siis adventistiystävyydestä, en tunnusta heitä taivaaseen menijöiksi, uskovaisiksi Jeesukseen. Heidän täytyy tehdä parannus ja ottaa vain Pyhä Raamattu opetuksekseen, ja korkeimmaksi kirjoitetuksi auktoriteetiksi. 1990 luvun ”yhteishenki” seurakuntien välillä siis toimi väärin: Jopa harhaoppinen adventistikirkko tai seurakunta hyväksyttiin julkisesti suurissa kokouksissa, esim. helluntaiseurakunnan järjestämissä kristilliseksi seurakunnaksi jossa sitten suuren helluntaiseurakunnan saarnaaja ja adventistiseurakunnan saarnaaja palvelivat yhdessä.

Mutta nyt se lupaamani pala, lainaus alta adventistien harhaopista, joka on täysin vastoin Jumalan Sanaa, Pyhän Raamatun Uutta Testamenttia, siitä että kuka istuu taivaan valtaistuimella. Adventistien mukaan siellä istuu saatana, mutta näin ei tietenkään ole. Seuraava kappale on lainaus adventistien opin paljastuksista.

Lainaus: ”Ne, jotka eivät uskoneet Ellenin näkyyn, että 22.10.1844 Jeesus oli noussut valtaistuimelta, mennyt taivaassa toiseen huoneeseen ja sulkenut oven takanaan, rukoilivat yhä taivaan istuimella istuvaa Jumalaa, mutta siellä olikin saatana Hänen tilallaan, joten heidän rukouksensa menivät saatanalle: "Jeesus oli lähtenyt siltä. Saatana ilmestyi valtaistuimelle yrittäen jatkaa Jumalan työtä. Minä näin heidän katsovan ylös valtaistuimeen ja rukoilevan, ´Isä, anna meille Henkesi´, silloin Saatana puhalsi heidän päälleen epäpyhän vaikutuksen; siinä oli valoa ja paljon voimaa, mutta ei suloista rakkautta, iloa eikä rauhaa. Saatanan tavoite oli pitää heidät petettyinä ja houkutella takaisin ja pettää Jumalan lapset” #5.”

Oma tekstini jatkuu: Eli adventistien opissa on saatana loppujen lopuksi jumala, tämä on sama väärä periaate, joka on vapaamuurarien opissakin. Heidänkin Jumalansa on loppujen lopuksi saatana.

Paavali sanoo paholaista tämän maailman jumalaksi, joten ilmeisesti sinä siis uskot Paavalin olleen saatanan kätyri...

• potaskaa

nuo sivut ovat.

• Kiitos tutkivalle tuomiolle!
      Suorastaan ahmin noita dokumentteja!

Kuin Paavalli, entinen adventisti - adventistiksi syntynyt, adventistien sairaalassa.
      Tuo adventistiksi syntynyt on nyt entinen adventisti ja tuolla sairaalalla menee
      nykyisin niin hyvin, että se sijoittaa voittonsa osakemarkkinoille.
      Kas, terveys on bisnestä?   

"Hänen tähtensä olen menettänyt kaiken, olen heittänyt kaiken roskana pois, jotta voittaisin omakseni Kristuksen
      ja jotta kävisi ilmi, että kuulun hänelle.
      Näin minulla ei enää ole mitään omaa, lain noudattamiseen perustuvaa vanhurskautta,
      vaan se vanhurskaus, jonka perustana on usko Kristukseen ja jonka Jumala antaa sille, joka uskoo." Fil.3:8,9

Lue ihmeessä vaikkapa alla olevan linkin kautta suomenkielinen lyhyt elämänkerta!
      Näe kuinka osat vaihtuvat - adventistiksi synnyttävä sairaala muuttuu "Babyloniksi"
      ja adventistiksi syntynyt heittää menneisyytensä pois ja arvostaa vain Kristusta!!

http://koti.mbnet.fi/kyti/33_vuotta_adventtikirkon_aktivistina.htm

Siunaten kaikkea totuudenetsintää!

• ei ole..

Raamatun tuntemusta olen tämän pannut merkille tutkiessani hänen kirjoituksiin muutaman vuoden ajan.

Eikä näistä entisistäkään adventisteista näytä olevan Alttarin puhdistajiksi, koska naispapit vaan rynnii Alttarin taakse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe