Vanhusten huonosta hoidosta ja kohtelusta on viime päivinä kirjoiteltu paljon. Ei ehkä ole liioiteltuja.
Tuli mieleeni makaaberi ajatus. Jos vanhus olisi ollut koko yön 80 asteisessa saunassa, olisi hän "kypsynyt".
Hoitajat unohtivat vanhuksen saunaan, vanhus menehtyi.
9
520
Vastaukset
- 60män
hyvin paistuneita saunoista löytynyt.
- ullapulla*
Poika toi äitille päivän lehdet Iltasanomat ja iltalehden.
En voinut lukea muttakun Otsikot ,niin oli karmeeta luettavaa.
Lapsi vaunuissa järveen ja vanhus paistui saunassa. ullapulla* kirjoitti:
Poika toi äitille päivän lehdet Iltasanomat ja iltalehden.
En voinut lukea muttakun Otsikot ,niin oli karmeeta luettavaa.
Lapsi vaunuissa järveen ja vanhus paistui saunassa.Me olemme lukeneet täällä Englasta ja Pernillasta sekä Anders Eklundista hiukset pystyssä. Myös arvokuljetusautoja ryöstetään harva se viikko. Olen kuullut myös tapauksesta, jossa eräänkin vanhuksen lapset olivat laittaneet kuvanauhoittimen, kun avuttomalla äidillä alkoi olla selittämättömiä mustelmia kehossaan jossain vanhainkodissa/vanhusten sairasosastolla. Nauhalta näkyi, että hoitaja läpsi ja pahoinpiteli avutonta äitiä ja huusi ilkeyksiä. Voisin kertoa lisääkin.
Että osataan sitä naapurimaassakin. Vaikka totta vie missään maassa mitään tuollaista ei saisi tapahtua kuin kummassakin maassa tapahtuu!- ullapulla*
tinat kirjoitti:
Me olemme lukeneet täällä Englasta ja Pernillasta sekä Anders Eklundista hiukset pystyssä. Myös arvokuljetusautoja ryöstetään harva se viikko. Olen kuullut myös tapauksesta, jossa eräänkin vanhuksen lapset olivat laittaneet kuvanauhoittimen, kun avuttomalla äidillä alkoi olla selittämättömiä mustelmia kehossaan jossain vanhainkodissa/vanhusten sairasosastolla. Nauhalta näkyi, että hoitaja läpsi ja pahoinpiteli avutonta äitiä ja huusi ilkeyksiä. Voisin kertoa lisääkin.
Että osataan sitä naapurimaassakin. Vaikka totta vie missään maassa mitään tuollaista ei saisi tapahtua kuin kummassakin maassa tapahtuu!raakuuksia lehdet täynnä.
En "halua" enään lukea näitä.
Mikä on, ja kuka tietää mistä johtuu ihmisten raaistuminen.
Ei se auta vaikka kääntyisi johonkin uskontoon ,jos ei ihan rupea jotain vaikka "aurinkoa palvomaan", tai vaikka halaamaan puita.
Nyt on ainakin mentävä nukkumaan ,onneksi kävin "päivännäöllä " jerryn kanssa ulkona.
Koskaan en ole pelännyt ulkona liikkua yksin ,ja pimeää en ainakaan ,toivottavasti ,luotan vielä ihmisiin.
Tämä oli nyt vaan tällainen ÄKKI reaktio. - ullapulla*
ullapulla* kirjoitti:
raakuuksia lehdet täynnä.
Ei se auta vaikka kääntyisi johonkin uskontoon ,jos ei ihan rupea jotain vaikka "aurinkoa palvomaan", tai vaikka halaamaan puita.
Nyt on ainakin mentävä nukkumaan ,onneksi kävin "päivännäöllä " jerryn kanssa ulkona.
Koskaan en ole pelännyt ulkona liikkua yksin ,ja pimeää en ainakaan ,toivottavasti ,luotan vielä ihmisiin.
Tämä oli nyt vaan tällainen ÄKKI reaktio.kai se juuri johtuukin siittä että kirjoitin pelkääväni suomea .
Koska vanhana olisi mukava olla siellä synnyin maassa,hyvässä hoidossa.
Siihen on viellä aikaa kun olen NIIN vanha:=) ullapulla* kirjoitti:
raakuuksia lehdet täynnä.
Tämä oli nyt vaan tällainen ÄKKI reaktio.Sitä vain hermostuu, kun niin paljon pahaa tapahtuu, eikä itse voi juurikaan vaikuttaa mihinkään. Voi vain yrittää kasvattaa omat lapsensa täysipäiseksi.
- oikein on
tinat kirjoitti:
Sitä vain hermostuu, kun niin paljon pahaa tapahtuu, eikä itse voi juurikaan vaikuttaa mihinkään. Voi vain yrittää kasvattaa omat lapsensa täysipäiseksi.
mennyt vikaan. Kun lukee eri lehtien uutisia, niin ovat täynnä väkivaltaisuuksia ja rikoksia. Ihmisiä tapetaan, pieniä lapsia, nuoria, aikuisia, vanhuksia, kuin kärpäsiä. Suomessakin!
oikein on kirjoitti:
mennyt vikaan. Kun lukee eri lehtien uutisia, niin ovat täynnä väkivaltaisuuksia ja rikoksia. Ihmisiä tapetaan, pieniä lapsia, nuoria, aikuisia, vanhuksia, kuin kärpäsiä. Suomessakin!
Iltapäivälehdet laittaa lööpeiksi sitä minä uskovat johtavan ostopäätökseen.
Jopel kirjoitti:
Iltapäivälehdet laittaa lööpeiksi sitä minä uskovat johtavan ostopäätökseen.
Itse inhoan lööppilehdistöä, jossa sensaatioita leivotaan lehtien myymiseksi julkisuudessa esiintyvien ihmisten henkilökohtaisista asioista. Mutta kyllähän jotakin hälyyttävää on tapahtunutkin esim. vanhustenhoidossa, sitä et voine kieltää. Meidän ikäluokkamme järkyttyy erityisesti, koska se saattaa olla lähitulevaisuuttakin, että on hoidettavana jossain palvelulaitoksissa. Halu olisi elää rauhallista turvallista elämää joutumatta vieraiden ihmisten autettavaksi, joilla ei ole mitään tunnesiteitä avustettavaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832814- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200942Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52826
- 43805
- 41788