Siis onko joku isokin skeittailija delannut kun Ahmon skeittiparkin asfalttiin on kirjoitettu jonkun synnyin- ja kuolinaika. Mihis tää heppu kuoli kun niin nuorena näky menneen. Ja tietysti pahoittelut hänen läheisilleen.
Ahmon skeittiradan kirjoitus
9
1561
Vastaukset
- mminäää
Kyllä on kuollut, en muista nimeä mutta hän oli alun perin hommannut siilinjärvelle nämä skeittirampit. En muista ihan tarkalleen miten juttu meni.
- ainakin tuoda
lajin Siilinjärvelle tai oikeastaan Lepikseen. Sieltä sitten levisi muualle siiliin.
- Jake21
ainakin tuoda kirjoitti:
lajin Siilinjärvelle tai oikeastaan Lepikseen. Sieltä sitten levisi muualle siiliin.
Mihin se kuoli? Kaatuko laudalla pahasti?
- skeittaamiseen
Jake21 kirjoitti:
Mihin se kuoli? Kaatuko laudalla pahasti?
liittyvää... Kaverit vain muistivat uranuurtajaa.
- yqww
Mihin hän sitten menehtyi.Taitaa olla jo yli kaksi vuotta kun menehtyi.
- Anonyymi
Mä muistan tämän kaverin.
- Anonyymi
Millä vuosikymmenellä tämä kaveri oli syntynyt? Muistan itse Leppäkaarteen alueella kokeilleeni kerran erään kaverin rullalautaa 80-luvun lopulla, mutta ei ollut minun juttu :P
- Anonyymi
Miten skeittaukselle kuuluu nykyään. Mahtaako skeittisukupolvi jo muuttanut muualle ja onko tullut uusi lökäpöksyjä tilalle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337