Mitä tarkoittaa se, kun herrat etsivät korostetusti _naisellista_ naista? Minkälainen hän siis on? Käyttää korkokenkiä ja laittaa huulipunaa? Palvoo ja palvelee?
naisellisuus??
46
3533
Vastaukset
- hahmotan...
Naisellinen nainen pukeutuu jakkupukuun tai leninkiin korkokenkineen, huolellinen meikki ja tietysti pitkät hiukset ja muodokas vartalo...tämä on siis minun(N) mielipide...olen pitänyt itseäni aina poikatyttönä vähän tasapaksuine vartaloineen...enkä ole ikinä, ikinä pitänyt itseäni naisellisena...enemmänkin urheilullisena...jos joku mies etsii naisellista naista, en ikinä mieltäisi sitä itseeni...olin kuin halolla päähän lyöty, kun eräs mies samalta punttikselta sanoi, että olen niin naisellinen nainen jotta...:)))...niin se sitten menee...
- tli-1
Tämä on myös minulle vähän hämärää aluetta...
Itse tosiaan laitan naisellista naista etsiville lyhyen ja ytimekkään vastauksen - minusta ei naisellista saa millään ihmeen keinolla, joten en liene etsimäsi. Kaikkein eniten harmittaa laittaa kyseinen viesti muuten kiinnostavan profiilin suuntaan. Mutta en lähde edes leikkimään sitä jokapojan unelma-eloveenaa, joten pieleenhän siinä mentäisiin kuitenkin...
Miehet voisivat nyt kuitenkin valottaa tätä asiaa meille epätietoisille =o) - hämmentävintä...
Itselleni kaikkein hämmentävintä on se, kun osalle miehistä "naisellinen" tuntuu tarkoittavan mahdollisimman pientä, siroa & timmiä ja toisille taas rintavaa, kurvikasta ja pehmeälihaista.
Naisellinen en vissiin ole, kun yhden miehen mielestä olin siihen määritelmään liian läski ja toisen mielestä liian laiha :-D - yksi herra
vaikka vasta harkitsenkin etsinnän aloittamista, en siis vielä ole kenellekään vastannut enkä omaa ilmoitusta laittanut mutta suunnitelmissa on :)
Minulle äkkipäätään naisellinen tarkoittaa sellaista hoikahkoa tyttöä:
- josta erottuu lantio ja uuma
- jolla pienetkin rinnat siedän eikä ne saa olla liian suuret
- joka rakenteeltaan on enemmän hento kuin roteva
- jonka pituudeksi sopii mikä vain kunhan on alle 180 (minä liki 190)
- joka korkkareita toisinaan käyttää ja iltapuvun laittaa
- joka tarpeen mukaan meikin osaa tehdä kevyen tai vahvemman
- joka puhuu kauniilla tavalla, virheettömästi ei tarvitse puhua kunhan ei kiroile kuin metsuri ja puhu pahaa toisista
- joka tulee kainaloon kun siltä tuntuu ja itkee mun olkapäätä vasten sillon kun on vaikeaa
- Joka osaa yllättää suukolla silloin kun sitä tarvitsen
- antaa minun päteä "miesten" töissä ja tekee ihan mielellään joitakin "naisten" juttuja kun minä en niitä oikein hallitse :)
- ei jaksa enää kirjoittaa mutta tätä rataa...- tli-1
Tämä selvensi, jatkan siis vastauksella: en ole etsimäsi nainen.
-ruumiinrakenne on urheilullinen
-en käytä hameita tai korkokenkiä
-meikkaan harvoin
-puhun terävästi ja sarkasmia on vaikka muille jakaa
-en turhia itkeskele
-yllätän *kröhöm* suorasukaisemmin kuin suukolla
-korjaan itse fillarin ja annan miehen vaikkapa valita verhot....
=o)
ps. kyllä, tämä on kärjistystä ja tarkoitus ottaa huumorilla.. - yksi herra
tli-1 kirjoitti:
Tämä selvensi, jatkan siis vastauksella: en ole etsimäsi nainen.
-ruumiinrakenne on urheilullinen
-en käytä hameita tai korkokenkiä
-meikkaan harvoin
-puhun terävästi ja sarkasmia on vaikka muille jakaa
-en turhia itkeskele
-yllätän *kröhöm* suorasukaisemmin kuin suukolla
-korjaan itse fillarin ja annan miehen vaikkapa valita verhot....
=o)
ps. kyllä, tämä on kärjistystä ja tarkoitus ottaa huumorilla....ja joka tilanteessa tarvitse aivan listauksen mukaan mennäkään (eikä saakaan). Miehestä vaan on kiva joskus tuntea olevansa mies, se voimakkaampi ja ehkä joissakin asioissa jopa viisaampi :)
Sarkasmissa ja suorasukaisuudessa ei ole mitään vikaa eikä myöskään siinä jos verhokauppaan mies laitetaan kunhan ei tule jälkeenpäin sanomista :D
Toisinaan on kuitnkin hyvä kun annetaan vastakohtaisuuksien täydentää toisiaan eikä mennä toiselle luontaisesti kuuluvalle tontille, ainakaan asenteella minä tiedän paremmin. - Perfect fit
Ihanaa tekstiä...minä olen kaikkea tuota. Koska saan tulla
- yksi herra
Perfect fit kirjoitti:
Ihanaa tekstiä...minä olen kaikkea tuota. Koska saan tulla
heti :) onko sulla pitkästi matkaa keski-suomeen?
- Perfect fit
yksi herra kirjoitti:
heti :) onko sulla pitkästi matkaa keski-suomeen?
Taitaa olla liikaa kilometrejä täältä etelärannikolta sinne...työ sitoo tänne, joten muuttaakaan ei voi :( Voihan kyynel...
Kirjoitit kyllä ihan uskomattoman nätisti. - yksi herra
Perfect fit kirjoitti:
Taitaa olla liikaa kilometrejä täältä etelärannikolta sinne...työ sitoo tänne, joten muuttaakaan ei voi :( Voihan kyynel...
Kirjoitit kyllä ihan uskomattoman nätisti.Kiva saada positiivista palautetta, joka muuta väittää valehtelee :)
Luulenpa että miekii tykkäisin...
Kaukosuhde? Liian raastavaa ainakin mulle olisi kun ei saisi olla sen lähellä jota rakastaa......Elämä on :( - säkin silti 190 cm pitkä
- Perfect fit
yksi herra kirjoitti:
Kiva saada positiivista palautetta, joka muuta väittää valehtelee :)
Luulenpa että miekii tykkäisin...
Kaukosuhde? Liian raastavaa ainakin mulle olisi kun ei saisi olla sen lähellä jota rakastaa......Elämä on :(Niin...toki ne tapaamiset sitten voisivat olla sitäkin antoisampia ;) Pienihän tää Suomi kuitenkin on, lentokoneella pääsee tunnissa 900 km...
Tee ihmeessä profiili, tulet varmaan tuolla tyylillä saamaan vastauksia lähempääkin.
Ihan-vaan-mielenkiinnosta kysyn : minkä ikäluokan naista etsit ? - yksi herra
Perfect fit kirjoitti:
Niin...toki ne tapaamiset sitten voisivat olla sitäkin antoisampia ;) Pienihän tää Suomi kuitenkin on, lentokoneella pääsee tunnissa 900 km...
Tee ihmeessä profiili, tulet varmaan tuolla tyylillä saamaan vastauksia lähempääkin.
Ihan-vaan-mielenkiinnosta kysyn : minkä ikäluokan naista etsit ?..että perhoset pörräisivät vatsassa pidempään kun ei ihan joka viikkokaan välttämättä näkisi :)
Mennessä ja yhdessä olisi kivaa mutta se takaisinlähdön haikeus....
...Jos kumpikin tykästyisi ihan täpöllä sydän jäisi aina sinne toisen luo, "koti" olisi enää tyhjä paikka jonne palata vain työn takia...ennemmin tai myöhemmin toisen pitäisi "uhrautua" ympäristönvaihdokseen vaikkei välttämättä tietenkään huono asia sekään aina ole, pari kertaa työn perässä muuttaneena kun tiedän että sitähän voi viihtyä ihan missä vaan :)
...Jos aikataulut eivät käy yksiin voisi se sitten turhaan satuttaa jompaakumpaa ja luultavasti molempia jos yhtälailla ovat tykästyneet...skypessähän voi aina jutella muttei semmoista interaktiivisuutta vielä ole missään jolla saisi sen lähelläolon tunteen :(
Pitänee profiili värkkäillä jossain vaiheessa, ikähaarukaksi varmaan laittelen sitten jotain 27-36v vaikka tärkeintä lienee se että sielut sopivat yhteen :) - yksi herra
säkin silti 190 cm pitkä kirjoitti:
..vain minun henkilökohtainen äkkipäätään näkemykseni, johtunee varmaan siitä kun ensi-ihastukseni aikoinaan oli sellainen pienikokoinen sievä tyttö... ja niin saavuttamaton :) ...luulenpa että tuollaiset lapsuuden ja nuoruuden kokemukset leimaavat sitten koko loppuelämää.Voihan tietysti suuriluisempikin tyttö/nainen olkapäälle surujaan purkaa, tärkeintä että purkaa koska se juuri on naisellista ja mies tuntee olevansa mies kun saa lohduttaa. Kyllä mie luulen että sitten kun se kulta löytyy, niin sulle kuin mulle, jos on oikea niin sen kanssa voi sitten itkeä ja nauraa ihan ilman kokorajoituksia.
Totta on tuo ettei se luusto ja ulkonäkö luonnetta paljasta, harvemmin mullekaan kukaan tulee ryttyilemään vaikka kiltimpää miestä saa hakea :D - Perfect fit
yksi herra kirjoitti:
..että perhoset pörräisivät vatsassa pidempään kun ei ihan joka viikkokaan välttämättä näkisi :)
Mennessä ja yhdessä olisi kivaa mutta se takaisinlähdön haikeus....
...Jos kumpikin tykästyisi ihan täpöllä sydän jäisi aina sinne toisen luo, "koti" olisi enää tyhjä paikka jonne palata vain työn takia...ennemmin tai myöhemmin toisen pitäisi "uhrautua" ympäristönvaihdokseen vaikkei välttämättä tietenkään huono asia sekään aina ole, pari kertaa työn perässä muuttaneena kun tiedän että sitähän voi viihtyä ihan missä vaan :)
...Jos aikataulut eivät käy yksiin voisi se sitten turhaan satuttaa jompaakumpaa ja luultavasti molempia jos yhtälailla ovat tykästyneet...skypessähän voi aina jutella muttei semmoista interaktiivisuutta vielä ole missään jolla saisi sen lähelläolon tunteen :(
Pitänee profiili värkkäillä jossain vaiheessa, ikähaarukaksi varmaan laittelen sitten jotain 27-36v vaikka tärkeintä lienee se että sielut sopivat yhteen :)Ylitän muutamalla vuodella asettamasi ihanneikärajan, vaikka ulkoisen olemukseni puolesta tuohon 30 - 35 v. välille sopisin.
* huokaus *
Hei sitten ja onnea matkaan, jatketaan kai etsintää kumpikin tahoillamme :( - yksi herra
Perfect fit kirjoitti:
Ylitän muutamalla vuodella asettamasi ihanneikärajan, vaikka ulkoisen olemukseni puolesta tuohon 30 - 35 v. välille sopisin.
* huokaus *
Hei sitten ja onnea matkaan, jatketaan kai etsintää kumpikin tahoillamme :(niin vaarallista ole vaikkei ihan tuohon menisikään, tuolla sielujen sopivuudella tarkoitin juuri sitä ettei aina voi tietää...muutama vuosi sinne tänne ei merkkaa mitään jos muuten käy yksiin :)
Itseasiassa tuon skaalan laitoin sitä ajatellen kun minuakin yleensä luullaan muutamaa vuotta todellista ikää nuoremmaksi, sitä kun on sutjakka poika ja suh't siisteissä sisätöissä yleensä ollut niin vissiin sillä säilynyt kohtuullisesti. Saatetaanpa kuitenkin olla aika liki samaa ikää eli ei vielä heitetä kirvestä kaivoon :) - koittakaa nyt päättää
yksi herra kirjoitti:
niin vaarallista ole vaikkei ihan tuohon menisikään, tuolla sielujen sopivuudella tarkoitin juuri sitä ettei aina voi tietää...muutama vuosi sinne tänne ei merkkaa mitään jos muuten käy yksiin :)
Itseasiassa tuon skaalan laitoin sitä ajatellen kun minuakin yleensä luullaan muutamaa vuotta todellista ikää nuoremmaksi, sitä kun on sutjakka poika ja suh't siisteissä sisätöissä yleensä ollut niin vissiin sillä säilynyt kohtuullisesti. Saatetaanpa kuitenkin olla aika liki samaa ikää eli ei vielä heitetä kirvestä kaivoon :)sitte sinne etelärannikolle, jos tuo yks ei voi muuttaa sinne keski-suomeen.
saadaan tääkin ketju päättymään.
- ulkomaalainen
Kannattaa muuten joskus lukea suomessa asuvien expattien / suurlähetystöjen keskustelusivustoja niin voisit yllättyä. Mutta voin sanoa yli 30 maassa olleena että kaikista maailman maista vain suomalainen nainen voi kysyä miehiltä julkisella keskustelupalstalla millanen on naisellinen nainen :)))
Kannattaa ehkä matkustaa vaikka Eurooppaan katsomaan tai vaikkapa käydä ihan vaan Tukholmassa tai piipahtaa vaikka Baltiassa tai Pietarissa.- tli-1
Ei se tiedon puutetta ole, kyseessä on vain hyväntahtoinen hämmennys.
Kyllä, näinhän me varmasti kaikki itsekin olisimme kuvailleet naisellista naista. Mutta emme vaan haluaisi uskoa, että vieläkin, vuonna 2008, nainen ei saa olla rehellisesti oma itsensä ja luonnollisen reipas - vaan naisen pitää muokata ulkomuotoaan miehen tahdon mukaan, leikkiä vähän avutonta, ottaa alistuva rooli.
Me vaan emme enää jaksaisi tätä typerää roolipelleilyä. Eikä miestenkään sitten tarvitsisi leikkiä ihan niin tosimiestä...
- Jag12
Naisellinen nainen...
1. ei ole kilpailullinen miesten kanssa
2. on siro
3. Hymyilee ja nauraa melkein koko ajan
4. käyttää mekkoa
5. pitkät hiukset
6. Flirttailee miehille
7. kävelee naisellisesti keinuen, eikä "kuin kumpparit jalassa"- ois naama
puuduksissa jos joutuis jatkuvasti hymyilemään vaikka kuinka vituttais.
Mä kuljen hameessa, käytän korkkareita, meikkaan jos jaksan, siltikin, teen kaikki kodin hommat ihan itse, paitsi sähköhommia. Mun mielestä avuttomuus ei ole naisellista, se on ihan vaan avuttomuutta, puutteellista kykyä tarttua toimeen...... - tuota kun
ois naama kirjoitti:
puuduksissa jos joutuis jatkuvasti hymyilemään vaikka kuinka vituttais.
Mä kuljen hameessa, käytän korkkareita, meikkaan jos jaksan, siltikin, teen kaikki kodin hommat ihan itse, paitsi sähköhommia. Mun mielestä avuttomuus ei ole naisellista, se on ihan vaan avuttomuutta, puutteellista kykyä tarttua toimeen......miehet vaatii, että pitäs aina nauraa ja hymyillä. se on kova vaatimus, etenkin kun kumppani ei tajua mitä silloin vaatii, saati auta omalla käyttäytymisellään sitä, että voisi hymyillä.
kääntöpuolena aina omiin vaatimuslistoihin kannattaisi miettiä sitä, mitä se vaatimus antaa odottaa vaatijalta. ei ne hymyt irtoa keltään koko ajan, saati sitten jos ukko on tuppisuu jässikkä, huonokäytöksinen ja laiska olemaan se Mies, kun kerta Naisen haluaa. - hymy perseeseen
tuota kun kirjoitti:
miehet vaatii, että pitäs aina nauraa ja hymyillä. se on kova vaatimus, etenkin kun kumppani ei tajua mitä silloin vaatii, saati auta omalla käyttäytymisellään sitä, että voisi hymyillä.
kääntöpuolena aina omiin vaatimuslistoihin kannattaisi miettiä sitä, mitä se vaatimus antaa odottaa vaatijalta. ei ne hymyt irtoa keltään koko ajan, saati sitten jos ukko on tuppisuu jässikkä, huonokäytöksinen ja laiska olemaan se Mies, kun kerta Naisen haluaa.Naisellista naista ei siis koskaan vituta=naisellinen nainen ei ole ihminen.
Laittaudun mielelläni, meikkaan ja olen tarkka kuteistani. Nautin siitä. Miesten takia en ole valmis kuitenkaan kaventamaan tunne-elämääni, enkä siihen pystyisikään.
Onneksi olen hankkinut itselleni kunnon ammatin, eikä tarvitse miellyttämllä miellyttää ketään.
Koettakaapas vaateliaat miehet itse olla lähes koko ajan hymyssäsuin...
- Täydelliset Naiset
Tv sarjan Täydelliset naiset, ovat juuri niitä naisellisisa naisia!!!
- muuttuu aina
Jokaisella miehellä on oma käsityksensä naisellisuudesta. Käsitykset eivät välttämättä edes muistuta toisiaan.
- g00dg
Toisin sanoen näyttää&kuulostaa siltä, että sekä herroilla että neideillä on samanlainen, sellainen viisikytlukulainen, amerikkalaisen elokuvan käsitys siitä, mikä on naisellista, vrt. Doris Day, Marilyn Monroe.
Todellisuushan on aivan toista, koska suomalainen nainen on enemmän emäntätyyppiä (Niskavuoren naiset?) eli aikaansaapa, ei-avuton, reipas ja suora, eikö vain? Se sitten, että onko vastaavasti suomalainen mies miehekästä, selkärankaista isäntätyyppiä, on sitten kokonaan eri juttu :)- Yhteenvetoa keskustelusta
Yllä olevaa mielipieteiden vaihtoa vois yrittää tiivistää seuraavasti: monille "naisellinen" tarkoittaa perinteisten sukupuolistereotypioiden mukaista käyttäytymistä, joillekin toisille vaikkapa tietynlaista ruumiinrakennetta, joidenkin mielestä kyse taas on lähinnä itäeurooppalaistyylisestä vaatemausta.
Käytännön kannatalta voisi olla hedelmällisempää listata omat toiveensa mahdollisimman tarkasti, kuten esimerkiksi nimimerki yksi herra yllä tekee. Lukija voisi rastittaa listasta itseensä sopivia ominaisuuksia ja päätellä kyllä-vastausten kertymästä, kannattaako lainkaan lähestyä toista.
Mielessä kannattaa tietysti pitää, että tosi rakkaus saattaa yllättää ja saada omat vaatimukset tuntumaan typeriltä – kun oikea osuu kohdalle, kurvien kaarevuudellakaan ei välttämättä ole kovin suurta merkitystä... - tli-1
Yhteenvetoa keskustelusta kirjoitti:
Yllä olevaa mielipieteiden vaihtoa vois yrittää tiivistää seuraavasti: monille "naisellinen" tarkoittaa perinteisten sukupuolistereotypioiden mukaista käyttäytymistä, joillekin toisille vaikkapa tietynlaista ruumiinrakennetta, joidenkin mielestä kyse taas on lähinnä itäeurooppalaistyylisestä vaatemausta.
Käytännön kannatalta voisi olla hedelmällisempää listata omat toiveensa mahdollisimman tarkasti, kuten esimerkiksi nimimerki yksi herra yllä tekee. Lukija voisi rastittaa listasta itseensä sopivia ominaisuuksia ja päätellä kyllä-vastausten kertymästä, kannattaako lainkaan lähestyä toista.
Mielessä kannattaa tietysti pitää, että tosi rakkaus saattaa yllättää ja saada omat vaatimukset tuntumaan typeriltä – kun oikea osuu kohdalle, kurvien kaarevuudellakaan ei välttämättä ole kovin suurta merkitystä...Kiitän ja kumarran fiksusta vastauksesta. Huomasin tässä itse provosoituneeni yön pimeinä tunteina kirjoittelemaan jos jonninmoista moskaa... Hävettää...
Toisaalta, minähän en olekaan Täydellinen Nainen
=o)
Minun silmissäni ja mielessäni naisellinen nainen...
- kantaa vartalonsa arvokkaasti, ryhdillä
- pukeutuu tilanteen edellyttämällä tavalla joko rennon värikkäästi tai asiallisen hillitysti
- meikkaa ainoastaan korostaakseen, ei peittääkseen
- on valmis keskustelemaan ja kuuntelemaan
- osaa ja uskaltaa tarvittaessa puolustaa omia näkökantojaan ilman krokotiilin kyyneleitä tai vetämättä naisasialiikettä mukaan
- uskaltaa pyytää apua sitä tarvitessaan, ilman avuttamaksi heittäytymistä
- uskoo omiin kykyihinsä ja taitoihinsa, ei yritä olla enempää tai vähempää kuin mitä on
Nuo on oikeastaan niitä ihan perusjuttuja.
Koska olen itse tällainen kukkakeppi, minun silmääni viehättää eniten hoikka tai sopusuhtainen naisen vartalo.
Näin kesäisin kesämekko on ehkä maailman seksikkäin asu naiselle, hiukan viitteitä antava muttei kuitenkaan paljastava. Pikkumusta minimekko on aina vähän turhan provosoiva, sori arvon naiset :-). Keväisin ja syksyisin napakat farkut ja vyötärömittainen nahkatakki saa lähes kuolan valumaan suupielistä. Töissähän varsin usein ammatti määrää pukeutumista, kokille tai kuntohoitajalle ei jakkupuku oikein kolahda. Ja businesspuolella taas sairaanhoitajien, sinänsä vallankin hyvännäköiset, työasut kaatavat katu-uskottavuuden.
Tuolla ylempänä totesinkin, meikkaaminen on taitolaji. Jos meikeillä pitää peittää, silloin ollaan huonolla tiellä. Kevyt, piirteitä korostava meikki näyttää hyvältä. Ja jos naiselta pitää kysyä, että onko hän meikannut, silloin meikki on perfect.
Naisellinen nainen ei kiroile julkisesti kuin lappalainen, ei syljeskele kadulle eikä "ampuile" tupakan tumppeja pitkin tienreunuksia (... ne voi tumpata siististi jalan alle...). Naisellisen naisen ei tarvitse erikseen korostaa olevansa nainen isolla N:llä, sen kaikki läsnäolevat huomaa ilmankin.
No, nyt kun tuota kirjoittamaani oikoluin, tulin siihen tulokseen, ettei naisellisuus ole mikään yksittäinen ominaisuus tai piirre, vaan monen osan summa. Ulkoinen olemus, ulkonäkö, käytös, pukeutuminen, terve itsekkyys, toisten huomioon ottaminen... listaa voisi varmaan jatkaa loputtomiin. Mutta noista useista osista se naisen naisellisuuskin rakentuu.
Ja ennenkuin kukaan minua ihan täysin teilaa, korostan että nuo on MINUN näkemyksiäni. Ei voi, eikä kannatakaan, yleistää. :-)
Mav- Nimetön
Olipa hieno kirjoitus, 50 naisena ajattelen aikalailla samoin.
- Samaa mieltä
Tuo olisi voinut olla hyvin omaa tekstiäni, sillä sen verran hyvin tuo kuvaa myös minun näkemystäni.
Mikäli nämä asiat kirjoittaisi tällaisenaan treffi-ilmoon, olisi naisen liian helppo esittää naisellista naista. Siksi on parempi vain vinkata naisellisuuteen, jolloin nainen voi itse tuoda esiin sen oman näkemyksen naisellisuudestaan. - Epäuskoinen
Hei Mav
Oletko tavannut naista, joka on aito oma itsensä, yrittämättä olla mitään muuta kuin on.
Entä naista joka on pyytänyt sinulta apua rohkeasti ja vilpittömösti ilman mitään teennäisyyttä.
Ja vielä sellaista naista joka olisi vuodattanut noita krokotiilin kyyneleitä.
Mielenkiinnolla odotan vastaustasi
- barbie girl
in a barbie-world, eikö se ole se ikuinen naisellinen ihanne? Miehelle suurin tavoite kaiketi, kun saa olla se ainut ja osaava (käskevä), jotta ei tuntisi alemmuutta. -Kö?
Toisaalta... se on mukavaa joskus heittäytyä täysin miesten "armoille", mutta vaan tämän päivän miehiltä on unohtunut ne vastaavat käytöstavat (ovien avaaminen, raskaiden esineiden kantaminen, kukkapuska jne) =)
Oli ihan pakko päästä provoo ;) - Jag12
Naisellinen = lentoemäntätyyppi, eli palveleva, hymyilevä, siro, kaunis.
Epänaisellinen: rekkalesbo, eli siilitukkainen, yrmy, möykyn muotoinen, armeijabuutsit. - Miehekäs vastaa
Naisellinen nainen on siro, hoikka ja pitkähiuksinen. Pukeutuu naisellisesti (käyttää hameita).
Rotevarakenteinen nainen ei ole naisellinen. Naisellisuus ei ole pyylevyyttä ja isot rinnat, kuten moni nainen tuntuu kuvittelevan. Sellainen nainen on emäntätyyppiä.
Miehekäs mies on roteva, lihaksikas ja pitkä. Naisellinen nainen on siro, hoikka ja ei liian pitkä (ei myöskään kirpun kokoinen).- g00dg
Siis naisellisuus ja miehekkyys ovat fyysisiä ominaisuuksia??
Jos miehekäs = roteva, lihaksikas ja pitkä, niin ei ole väliä jos hänellä on herneen kokoiset aivot??
Sehän jo todettiin, että aivot eivät välttämättä lainkaan kuulu naisellisuuteen. - samaa
g00dg kirjoitti:
Siis naisellisuus ja miehekkyys ovat fyysisiä ominaisuuksia??
Jos miehekäs = roteva, lihaksikas ja pitkä, niin ei ole väliä jos hänellä on herneen kokoiset aivot??
Sehän jo todettiin, että aivot eivät välttämättä lainkaan kuulu naisellisuuteen.tuijottamaan. "pitkät hiukset"? Mutta ei väliä mitä siellä alla liikkuu? Entäs jos on ohut hiuslaatu? Nainen näyttää Juicelta mutta ei väliä? Tai kun se kotona asuva pitkätukka kyllästyy kuontaloonsa ja leikkaa sen, onko avioliitto tms auttamatta ohi? Voi voi sanon minä....
- kodvo
samaa kirjoitti:
tuijottamaan. "pitkät hiukset"? Mutta ei väliä mitä siellä alla liikkuu? Entäs jos on ohut hiuslaatu? Nainen näyttää Juicelta mutta ei väliä? Tai kun se kotona asuva pitkätukka kyllästyy kuontaloonsa ja leikkaa sen, onko avioliitto tms auttamatta ohi? Voi voi sanon minä....
Mavericsin palaute hyvin lähellä omaa ajatusmaailmaa.
Ei sille juuri mitään voi mikä mieltäni kiinnostaa, ja hyvä on sekin että näillä sivuilla on niitä jotka huomaavat kuuluvansa johonkin muuhun "ryhmään" kuin mitä kuvaillaan. Luojan kiitos kaikki eivät pidä minuakaan kiinnostavana ja hyvä niin ;) etsikööt oikean itselleen.
Ja seuraavaksi ehkä ihastun jotain ihan muuta olevaan;) - HYI H-TTI!
Kyllä hyväperseinen farkkunainen hakkaa hamenaiset mennentullen! Hame..60-luvullla oli hamenaisia!
TOLLO! - Se fakin hame
Korviisi! ;)
Hyvää farkkupersettä ei voita mikään!! - g00dg
Se fakin hame kirjoitti:
Korviisi! ;)
Hyvää farkkupersettä ei voita mikään!!Kylläpä laskit keskustelun tasoa roimasti. Onpa tosi "miehekästä" (?) tarttua naisen anatomiaan tuolla tapaa.
Mistä tulikin mieleeni, että naisellisuuteen ei kai kuulu miehen minkäänlainen arvostelu ja miehen anatomiaan puututaan samaan tapaan kuin naisen hyvin harvoin. Tai ainakaan minä en ole kovin usein kuullut, että miehestä sanottaisiin esim. "läskiperse", "vitjamuna", "tappikyrpä" tms. ulkoiseen olemukseen viittaavaa.
Ja siinä missä on miehekästä käyttää tukevia ilmaisuja niin naisellisuuteen kuuluu siisti puhe eikä missään nimessä kovin kovalla äänellä, vai mitä? Saako naisellinen nainen ilmaista aggressiota vai menettääkö hän naisellisuutensa sillä silmänräpäyksellä? Tai saako naisellinen nainen hullutella, matkia hassuja ääniä tms?? - Nimetön
Miehekkäältä taitaa puuttua aivot.
- mitä hakevat
mutta sen voisi määritellä profiiliinsa jos hakee naisellista naista. Eli millainen se silloin kenenkin mielestä on.
- tosimies 35.
Sinkkuelämää-sarjan naiset ovat lähes täydellisiä. Ottakaapa Suomen naiset mallia heistä!
- me otetaankin
mutta kenestä? Pannaan kaikkea mikä liikkuu? Vai ryypätään ahdistukseen? Vai hankitaan miljoonat kengät? Ketä heistä tarkoitat?
- g00dg
New York on samoilla leveysasteilla kuin Madrid, joten siellä tarkenee niissä vetimissä - jos vaatetuspuolta tarkoitat.
Mutta eikös Sinkkuelämän naisten tarkoitus alunperin ollut elää kuin miehet eli naida suruttomasti silmää miellyttäviä herrahenkilöitä aamiaiseksi, lounaaksi ja päivälliseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144