Kysyn vähän kysymyksiä ravuista:
Ensinnäkin olen tänä kesänä saanut kymmeniä rapuja n 40-50 kappaletta mutta suurimmalla osalla on vain yksi saksi... Mistä tämä johtuu??
Toiseki: Sumpussa oli tänään syöty rapu. Muut ravut ovat näköjään syöneet sen. Miksi? Olisiko se vaihtanu kuortaan? Ruoaksi olen antanut vähän perunaa. jotuuko siitä??
Asiallisia vastauksia. Kiitos!
Ravuista kysymyksiä...
4
1163
Vastaukset
- rapurapurallaa
Ne ressaantuu sumpussa, keitä ne hyvä ihminen. Laita aina keitetty satsi pakkaseen odottelee lisäsatsia. Ressiravut maistuu peeeltä.
- 123
Yksisaksiset merkki tiheästä populaatiosta, taistelevat reviiristä ja menettävät saksia. Ruuaksi pistä nokkosta, se on parasta.
- DGDRG
ITE PISTIN NOKKOSIA JA PARI LEPÄN OKSAA NIIN LEPÄSTÄ OLI LÄHES KAIKKI LEHET SYÖTY MUTTA NOKKOSISTA EI PALJON MITÄÄ
- 123
DGDRG kirjoitti:
ITE PISTIN NOKKOSIA JA PARI LEPÄN OKSAA NIIN LEPÄSTÄ OLI LÄHES KAIKKI LEHET SYÖTY MUTTA NOKKOSISTA EI PALJON MITÄÄ
Nokkonen ei maukkain, mutta se pitää ne virkeinä kuljetusta/pitkää sumputusta ajatellen. Ruualla ja ruualla on väliä, ihan kuin ihmisilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337