...voiko "rottweiler-gurulle" :)eli J.A.U Yrjölälle pistää sähköpostia ja kysyä rotikan pidosta?
tietääkö joku...
3
352
Vastaukset
- Yksittäisen ongelmat?
Yllä jo lukikin kaikki tarpeellinen?
- zöbä
No, jos sinä lähettäisit niin ei varmastikkaan kiinnosta! Mistä sinä tiedät mitä tämä sähköpostia kyselevä tyyppi tahtoo hänelle sanoa?!! Saahan sitä ihminen lähettää, ja jos ei vastaa ni voivoi! (Anteeksi en tiedä sähköpostia, tulin vain kertomaan asiani tuolle edelliselle itse Järjelle.)
Herra Yrjölä on todellakin rotikka-guru, äärimmäisen taitava ja mukava ihminen, jonka kanssa on aina ilo keskustella. Jos sinulla hänen sposti-ositteensa on, niin tuskin kukaan voi kieltää sinua laittamasta postia. Eri asia sitten on kuinka hyvin Yrjölällä on aikaa postitella takaisin.
Jos kysymyksesi liittyvät rotikan hankintaan ja koulutuksiin, niin suosittelen, että juttelet eri kasvattajien kanssa ja tulet itse treenikentälle seuraamaan treenejä. Jos sinulla on jo koira ja haet apuja sen koulutukseen, niin ota yhteys paikallisen rotikka alaosaston koulutusvastaavaan ja kysele koska treenit syksyllä starttaavat ja mene mukaan. Kukaan ei voi sähköpostitse ratkaista ongelmiasi esim. koulutuksen suhteen, vaan koulutusohjaajat voivat antaa sinulle oppia kentällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907