Parhaat kommentit henklöautoilijoilta..

löpökuski

itsellä oli muutama, kun huoltoasemalla oli autot purkupaikalla niin jouduin kuuluttamaan 3 kertaa rek.nrolla autoja pois ja 20min päästä viimeisestä kuulutuksesta tuli jokunen autoilija ja minä sitten patistamaan helvettiin niitä niin tuli muutama.
-Eikai sul niin kiire et myö vaan nää röökit vedetään (bensanpurkupaikalla!!!???!)
-No mä vaan nopeesti lisään tämän lasinpesunesteen ku säiliö on tyhjä
-Ai eikös tähän saa pysäköidä? (kieltomerkki konepellin kohdalla)

Ja yksi oli kanssa kun olin länsisatamassa laivaa bunkraamassa niin siinä yksi jos toinen kävi kyselemässä että
-Voisitkos siirtää sitä autoasi että pääsen parkkiin? Sanoin että pakko kiertää toisestä välistä kun on purku kesken ja kun n. 15 ihmistä oli käyny kyselemässä niin itse laivan kippari alkoi kuuluvalla äänellä opastamaan kyselijöitä jotka olivat vasta matkalla meidän luo et
-JA V***U USKOKAA NYT PERKELE ETTÄ EI TÄÄ AUTO TÄSTÄ MIHINKÄÄN LIIKU!
Tässä oli muutama mitä tuli mieleen.

6

2708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä kuspäitä riittää

Itse kappaletavarapuolen kuljettajana en autoa Bensanpurkupaikalle jätä jos omassa purkamisessa menee aikaa. Kumma homma kun ei pikku riisikuppeja ja makaronilaatikoita muualle saa.
      No kannattaisi mennä bussilla sitten, ettei käy esim. niin että pikku Datsunin edessä ja takana olisi tonnin lava, syystä auto pysäköity päin vittua.

• anna elämän maistua.v...o

No ei oikeastaan kommentti, mutta erittäin mukava sattuma. Piti viedä erääseen hotelliin maitoa ja lihatuotteita. Kiersin hotellin ja olin menossa purkupaikalle, niin oli mukava yllätys laiturin edessä, uusi audi. no ovet olivat auki mutta avaimia ei löytynyt, joten en voinut siirtää sitä pois.
      Kävin sanomassa keittiö henkilökunnalle, joka kävi sanomassa auton omistajalle joka oli syömässä, että pitää siirtää auto pois. Sieltä tuli saksalainen nainen ja kävi laittamassa ovet autosta lukkoon ja meni uudestaan syömään. Käskin uudestaan sanoa että siirtää se auto pois. No se nainen oli sanonut että ei jouda, mutta onneksi tarjoilija oli käskenyt pitämään kiirettä ennen kuin pyöräkone siirtää sen pois.
      Viimein nainen tulija siirtämään autoa, oltiin laitettu hinaus kettingit jo audin keulaan. Ymmärsi kyllä mihin oli jättänyt auton, kun tuli pikkuisen ärräpäitä sanottu sille.
      En ollut kuin tunnin joka paikassa myöhässä.

• Kerran olin eräänä varhaisena alkutalvisena aamuna eräällä rekan jalankulkijan levyisellä tiellä laittamassa ketjua pyörään. Se tie on just sellainen yleinen läpikulkutie niillä main asuvien keskuudessa. Sen tien varressa on asutustakin jonkin verran.

No, oli hämärää ja lämpötila siinä noin nollassa tai pari astetta plussalla, lunta oli maassa mutta kuitenkin satoi vettä. Oli just sen verran hämärää ettei työvalot oikein kunnolla valaisseet ja jotenkin se pyöränketjun sisempi kiinnike ei suostunut menemään paikoilleen eikä oikein nähnyt jotta mikä siinä maksoi.

Tietenkin tämän kaiken lisäksi, kun paskaa ja vettä tippui lokasuojan ja rungon päältä silmiin ja korviin ja syletti muutenkin makailla siinä märällä jäätiköllä, niin eikö perhana tullut joku henkilöauto sinne kärrin persiiseen odottelemaan.

Ei varmasti ehtinyt seisoa kuin 5 sekuntia niin jo tuli joku keski-ikäinen hienostelijalta kuulostava mies kyselemään selvästi ärtyneellä äänensävyllä, että "kuinkahan kauan tässä mahtaa mennä?". Minä heitin siihen vähän naurahtaen jotain "enpä kuule yhtään tiedä, tällä vauhdilla menee varmaan koko päivä mutta ei tässä varmaan mene montaa kymmentä sekuntia". Mies oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi jotenkin "kun hänen täytyy päästä heti kulkemaan niin siirrä tuota autoa".

No, siinä kun vitutti kun olin jo jokusen minuutin sassaroinut sen ketjun kanssa ennen miehen tuloa paikalla, veden ja ravan tippuessa silmiin ja korviin ja valuessa hihaan vaatteidenkin alkaessa kostua siinä märällä jääpinnalla könyämisestä ja joku vielä tulee asiattomasti tiuskimaan, niin tokaisin siihen jotta "huviksesko sinä vittu luulet minun tässä kykkivän?".

Mies pyörähti kannoillaan, käveli autolleen ja lähti peruuttamaan. Se ei varmasti ehtinyt peruuttaa kuin autonmitan kun meikäläinen jo oli saanut ketjun laitettua ja kapuamassa koppiin. Vilkulla vielä näytin että käännyn nyt tästä tuonne vasemmalle (olin siis metsätien risteyksessä ja metsätie oli sellainen, että ketjun oli oltava pyörässä jo metsään käännyttäessä) ja sammutin työvalotkin vielä että varmasti kiinnittäisi huomiota, jotta kyllä siinä nyt jotain on tapahtumassa, niin eipä se kaveri paljoa katsellut, jatkoi vaan peruuttamistaan kun pyörähin hänen edestään pois.

Joitakin kertoja on sattunut niin, että kun on vaikka jäänyt talviaikaan ottamaan ketjuja pois pyöristä (menee normaalisti joku 2-5 minuuttia) tai sitomaan kuormaa (koko kuorman sitominen vie ripeästi liikkuessa ehkä 5-7min, joskus kauemminkin, tai pelkän nupin sitominen pari minuuttia) isomman tien varteen kun metsässä on ollut niin umpivesakkoa, tai korkeat penkat, tai pinot liian lähellä tietä ettei ole mitään mieltä sitoa siellä kun ei ole tilaa, eli ei ole sopinut edes auton sivuilla kulkemaan, niin eikö vaan ole eräänkin kerran tullut "siellä rauhaisella ja vähäliikenteisellä tiellä" hirveä ryysis. Hätäisimmät ovat heti tulleet tiedustelemaan tyyliin "kun heidän pitäisi päästä kulkemaan nyt, siirrä autoa nyt".

Samaa sarjaa on myös ne tilanteet, kun on tekemässä kuormaa jollain kapealla tiellä. Joidenkin mielestä siitä heidän edestään pitäisi lähteä ajelemaan pois, jotta he pääsisivät kulkemaan. Ei ajatella yhtään sitä että mitenköhän vaikeaa voi esimerkiksi olla päästä vajaalla kuormalla takaisin kyseisellä pinolla, tms. Huvikseen ei yksikään puuauto seisoksi teiden varsilla, luulisi vielä ihmisten näkevän että joku outo sarvi (eli nosturi) siellä heiluu, mutta kun ei mene jakeluun.

Ihan paras tilanne sattui joskus kun olin vastamäen alla tekemässä kuormaa. Heti pinoilta lähtiessä oli s-mutka ja sitten heti mäki, niin kesken kuormanteon, melkein valmiilla kuormalla olisi pitänyt antaa kesämökkeilemään menevälle henkilöautolle tietä. Hänen mielestään minun olisi kuulemma pitänyt ajaa isolle tielle asti ja tulla sitten takaisin melkein täydellä kuormalla sellaiseen paikkaan, jossa saa justiinsa tyhjän auton ympäri, ja sitten ottaa puuttuva osa kuormaani. Ei auttanut yhtään vaikka sanoin että "ihan riippuen miten pitkään tässä lätistään, niin mulla menee n. 2 minuuttia kun kuorma valmis". Ei, ei kun olisi heti pitänyt antaa tietä, vähän vielä kiroiluakin sai kuunnella. Tein kuorman ja lähdin pois.

Vähän rupesi vituttamaan kun menin seuraavaa kuormaa hakemaan samasta paikasta, sillä pimeässä ja pienessä vesisateessa oli unohtunut yksi tela sille kohtaa mistä mätin sen edellisen kuorman. En vaan erottanut kiireessä, kesämökkiläisen mieliksi ollessani metsänpuolella pinoa osin männynoksien alla, jäkälätuppojen keskellä olevaan tyvipuuta. Vielä piti erikseen sitä tavoitella. Ei varmaan kuulosta miltään, mutta asiaan vihkiytyneet pystynevät näkemään sielunsa silmillä miten kaikki karahkat ei aina meinaa sattua silmiin... Ei pitäisi kiirehtiä.

• tuli kyllä

jako-auton kuskilta joka oli jättänyt autonsa pyörätielle ovi auki ettei sopinut ohi menemään.Kun laitoin oven kiinni, en paiskaamalla, kaveri alkoi huutaa lavalta, että luulenko sillä oleven koko päivän aikaa aukoa ovea.No minun piti oikein mennä katsomaan millain viisas "auto-kuljettaja" siellä meuhkasi ja sieltä löytyi viisikymppinen körilä.Viisi minuttia se huusi naama punaisena. No minä alattelin siinä vuodatusta kuunnellessa, että soitampa poliisit paikalle.Ja ne kerkesivät kuuntelemaan minuutin tätä paasausta ennen kuin kävelivät esiin auton takaa.Ja sen jälkeen tulikin päivän paras, kun ehdottivat kaverille hermo lomaa pariksi viikoksi, ajokortin sillä aikaa levätessä.Kaveri könysi lavata alas ja alkoi mennä hyttiä kohti sanoen lätevänsä ja jättävänsä kytät keskenään pereitään ronkkimaan.Oli tosi hauska katso pari metrin päästä miten tuommoinen köntsikäs menee pakettiin ja äkkiä.Aikanaan saapui kutsu tulla käymään poliisi asemalla kertomassa mitä oli tapahtunut.Ja sitten kutsu oikeuteen.Ja sieltä saapui sitten aikanaan tuomio lauselma kotia, jossa kerrottiin kortin menneen telakalle vuodeksi, ehdonalaista koe-ajalla ja sakkot päälle.Itsekkin kun nykyisin tuon vehken jättää purku ajaksi johonkin, on tullut tavaksi katsoa, että ohi sopii ja muutenkin vähän häiritsee, eikä tule mieleenkään ruveta haistattelemaan, kuten osalla tuntuu olevan.Ilmeisesti tällä porukalla on yhtä vähän kotona, kuin noilla toisilla osa puolilla jotka sitä harrastavat

• vastaat

niille, joiden tukkona olet kaadettuasi rohjosi
      jollekin pääväylälle, niin kuin usein tapahtuu...

• menisitkö kallonkutistajalle

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      105
      3322
    2. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2003
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      35
      2002
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1951
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1443
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1361
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1220
    Aihe