Tänään vietän raittiin väkijuomista vapaan lepopäivän.
Sunnuntai 3.8.2008
10
550
Vastaukset
- Spriten voimalla
ja nyt limen makuista jaffaa lasissa, ei siis spriteä :)
Kohta pitää mennä nukkumaan, että jaksaa edes aamupäivän puolella sängystä ylös. Talkoilla aiotaan ovia tiivistää, että siinä se lepopäivä tulee hyvin pyhitettyä.- Kukkakeiju
frans-herman kirjoitti:
Raittiina.
Raittiina aloitan minä myös tämän utuisen sunnuntain.
Pieni aamupala ja sitten lenkkipolulle ja meren rantaan.
Mikä sen ihanampaa kun kuunnella mitä merellä on asiaa...
- "goodman"
"jätkä luottaa vinettoon ja norttiin" laulaa irwin. Mutta kyllä minä tämä pyhäpäivän taidan pyhittää levolle, johan sitä on paripäivää läträtty.
- Eeva-Leena
ulkoilla tänäänkin ja pysytellä raittiina.Eihän hienoa päivää millään alkoholilla pilata...
- Hamara
Ei ollu kukaan ampunut kanuunalla mua päähän yön aikana, kun ei kerran ollut kanuunaa herätessä. Loistava keli lähtiä kuntoilemaan, joten lähempä tästä lenkille samantien.
- juoppotrolli
raitista sunnuntaita! Töiden merkeissä menee tämäkin päivä. Kahvin voimalla!
Oli mukava taas herätä ilman vapinaa ja tutinaa jne. (muistui vaan pitkästä aikaa mieleen)
Tänään saan olla raittiina, saakeli.. naapurissa oli kayny mansikkavarkaita! Veivät mun sadon! oottelen uutta satoa selvinpäin.- Aina Holi
Tulipa nukuttua. Nyt vasta pannullinen kahvia tulille ja hesarin kimppuun. Koko päivä aikaa, aattelin siivota.
- eerika1968
Raitista viikonloppua jatkettu jo näin sunnuntai-iltaan saakka. Mukavalta tuntuu ilman morkkista ja kankkusta ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047