Moikka,olisiko jollakin tietoa,mitä rokotuksia pitää ottaa kun olen lähdössä alkutalvesta egyptiin-hurghadaan, missä vaiheessa ne tulisi about ottaa ja kuin kalliita ne on, kiitos etukäteen, mikäli joku voisi alustavasti jo hieman kertoa,jos on tietoa.
rokotukset
2
1420
Vastaukset
- en tajua
kun sitä pitää kysyä lääkäriltä tai rokote.fi.
- hepatiitti ja polio ehkä myös
oma polioni on sokeripala 80-luvulta, ei siis enää ajan tasalla. En kuitenkaan käynyt uusimassa sitä. Jäykkäkouristus kannattaa uusia, ja hepatiitti/hepatiitit vois samalla hankkia.
Hepa vähintään 2 viikkoa ennen matkaa eka pistos, ja riippuen siitä onko A tai B yksin, tai Twinrix, on tehosteilla oma aikataulu. Hinta on n. 50 euroa/rokotuskerta. Itse kävin pistättämässä terkkarissa, rokotereseptin sain työterveydestä.
Jäykkäkouristuksen rokotutin myös terkkarissa, ei maksanut mitään, kun kuuluu muutenkin kansalliseen rokotusohjelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201590
- 191478
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249