Rakastan veljeäni (Siskona.)

Joku vaan.

Eli.. Minä olen lukenuyt, nini kaikki anovat, että ärsyttävä veli jne..

Niin minusta veljeni on ärsyttävä, mutta rakastan häntä todella paljon (Siis sisaruusrakkautta.)
Veljeni on pitänyt usein puoliani ja olemme hyvissä väleissä, vaikka riitelemmekin..

Veljeni täyttää 17v ja muuttaa parin vuoden päästä pois kotoa ja minulle se oln kumminkin raskasta, koska ei ole enään ketään, johon turvautua kotona.. Itse olen 13v..

Joskus toivon, että veljeni ei muuttaisia koskaan pois..

8

3781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Koska veli tarvitsee pimppaa. Ajattelitko voivasi ratkaista tämän?

• Börje från Sibbo

Velipoika on muuttamassa meille, tule vieraisille sinäkin, minun siskoni on hyvin vieraanvarainen.

• ..kokenut..

..saman. Oen kotona nykyään ainut "lapsi" ja kaikki menee kotona päin persettä. oon viistoista ja isoveljeni joita on kaksi ovat päälle 20. Mua otta pattiin kun mulla ei oo ketään ja niillä oli toisensa niinku parhaat kaverit.. Mun ystävä kuoli täs ihan hiljan sekin on jättänyt arpensa.. Ja kaverit.. ne nyt on mitä on..

• sua...

otan osaa kaverisi kuolemasta ;(

• sua...

tosi hyvin ite oon -94 ja veljeni muutti muutama vuos sitten pois kun se oli 18...

rakastin ja rakastan edelleen veljeäni ihan sairaasti joten kehotan nauttii viel kun se asuu kotona.. mä ite olin aluksi innoissani et veli muuttaa pois, mut nyt tääl kotona on tosi hiljast kun eli on intis ja oon ainut lapsi taloss...

mutta kumminkin meidän välit on entistä paremmat ja siedämme toisiamme paremmin kuin koskaan (no veljestäni en tiedä:P) itse aion kyläillä veljelläni joskus vkl kun se pääsee intistä ja jos sil olis aikaa.. :/ joten uskon et sullakin on tosi ihana veli. isoveljet ovat ihanii

• 848634834

Oootko kenties Tiia Vaasasta?? :::::DDDDDDD

• Julia

En ole Tiia...Enkä Vaasasta :D .

• on sama

... ongelma, veli on mulle tosi tärkee, meillä on vaan 3 vuotta ikä eroo ja jutellaan tosi usein tärkeistä asioita, sellaisista mistä en viitsi/ uskalla puhua vanhemmilleni. Veli on kuitenkin 18 ja luultavasti muuttaa pian. Hän on ainoo talossa joka osaa korjata tietokoneen ja kaikki muut elektroniikka jutut, vähän pelottaa että miten käy kun muuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2862
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1619
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1454
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe