Heippa!
En tiedä oonko nyt oikeella palstalla, mutta ainakin sinne päin.. Elikkä, tietääköhän täällä kukaan mistä saisi vapaasäestystunteja? Onko kellään siis tiedossa jotain hyväksihavaittua musaopistoa tai yksityistä opettajaa? Klasaritaustaa löytyy, tosin taukoa oon nyt pitäny jo jonkin aikaa ja kaikki opittu on vähän niinku unohdettukin. Laulaminen on mun intohimo ja käyn pop-jazzopistolla laulutunneilla, mutta oon jo kauan halunnut oppia tuota vapaasäestystä edes jonkin verran, kun se niin hyvin tukis sitä laulamista. Lämmin kiitos niille jotka vaivautuvat vastaamaan.
VAPAASÄESTYKSESTÄ
Apua tarvitaan
3
275
Vastaukset
- nohh
Kyllä ainakin osa klasaripiano-opeista pystyy siinä neuvomaan. Ja on siitä kirjojakin, hmm.
- Onko elämää kehäkolmosen ul...
sehän riippuu siitä missä päin Suomea asut
- ---
Onko elämää kehäkolmosen ul... kirjoitti:
sehän riippuu siitä missä päin Suomea asut
Asun Espoossa, mutta käyn Helsingissä koulua, että kunhan jommasta kummasta kylästä löytyis opetusta nii hienoo ois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897