kappale Tanssimaa. Hirveen harvoin kuulee vaan mistään.
kaunis on
4
317
Vastaukset
- tuoppi
juuri kuule muutakuin levyltä. Juice olisi kyllä saanut eläessään tehdä tästä kauniista laulusta uuden version, se vanha on vähän elähtänyt tempon vaihdoksineen (tietysti tarkoituksella koska tanssimisesta on kyse), sanathan ne tietysti on tärkeimmät.
Joku nykypäivän trubaduureista (vaikkapa M.J.Koivu) voisi ottaa tämän laulun mukaansa ja mennä studioon.
Kuulin muuten tämän laulun kerran nuoruudessani jossain rokkijuhlien öisellä leirinuotiolla kitaraa soittavan tyypin laulamana, ja täytyy sanoo että vasta silloin tää lopullisesti kolahti.
Tapauksen mystiikkaa lisäsi se, että en edes nähnyt esittäjää koska makasin teltassa kuulomatkan päässä, itseasiassa heräsin tähän lauluun. - Ammattilainen
Millä levyllä tää Tanssimaa kappale on ?? Varmaan sama biisi jonka kuulin autonradiosta ja tunnistin Juiceksi sit aloin kuunnella sanoja ja aloin miettiä et milloin tällainen kaunis kappale on tehty ja millä levyllä se mahtaa olla, vai onko millään ??
Olen yrittänyt haalia kaikkia Juicen tekemiä levyjä kotikirjastooni, mut tätä biisiä en niiltä levyiltä löydä.- löytyy levyltä
Tauko II. On muuten älyttömän hyvä levy.
- tuoppi
löytyy levyltä kirjoitti:
Tauko II. On muuten älyttömän hyvä levy.
Kautta aikain 2 levyltä joka on myöskin hyvä. Kyseiseltä levyltä löytyy toinenkin suosikkini, nimittäin Talo alla lehmusten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358