Onko kokemuksia takaisin jenkkilään pääsystä, kun virkailija ei ottanut vihreätä läpyskää passista pois takaisin Suomeen lennettäessä??? Tarttis varmaan tehdä jotain, mutta mitä?
Visa Waiver
4
2216
Vastaukset
- kokemusta, mutta
ohjeet mita pitais tehda loytyy esim. taalta
http://finland.usembassy.gov/faq_post.html- Ihmettelevä ankka
Kaipailenkin nyt käytännön kokemusta joltain. Kovat on vaatimukset asiapapereiden suhteen. Ajattelin lähteä lokakuussa takaisin, mutta entä jos matka tyssääkin lentokentälle vaikka olen toimitellut postitse kaiken maailman todisteita USA:n ulkopuolella olostani.
- mmmmmuu
Ihmettelevä ankka kirjoitti:
Kaipailenkin nyt käytännön kokemusta joltain. Kovat on vaatimukset asiapapereiden suhteen. Ajattelin lähteä lokakuussa takaisin, mutta entä jos matka tyssääkin lentokentälle vaikka olen toimitellut postitse kaiken maailman todisteita USA:n ulkopuolella olostani.
Mulla on sama ongelma ja olenkin menossa Nykiin syyskuussa. Postittelin just karseen nivaskan todisteita jenkkilään. Katso tämä keskustelu, jos saat vaikka jotain vinkkiä:
http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=17387.0 - Hoboken
Ihmettelevä ankka kirjoitti:
Muistan nähneeni ohjeita usembassy.fi sivuilla, mutta en löydä dokumenttiä enää. Soita lähetystöön, he osaavat neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295