Elikkä olen lähdössä lokakuussa Plataniakselle. Onko kukaan käynyt tuolla kyseisenä aikana? Jos joku voisi kertoa paljon tuolla olisi lämmintä keskimäärin tuolloin.
Platanias
9
2924
Vastaukset
- Samaan paikkan
Meidän perhe myös Plataniakseen lokakuun puolivälissä, eli kiinnostaa myös tuo lämpötila. Ja hotelli Nektar Beach, onko kokemuksia?
- useasti
pitäis olla ihan mukavan lämpöistä mut Nektar Beach hotelli ei kyllä sijaitse Plataniassa vaan Kato Staloksessa. Hotelli sinänsä on todella miellyttävä, samoin kuin hiihtotyylillä kävelevä isäntäkin, 2 metrinen, Nektarius!
- Nektarit
Nectar sijaitsee Kato Staloksessa, ei kovin pitkä matka Plataniakseen. Ollaan oltu Nectarissa pari vuotta sitten lokakuun alkupuolella ja silloin oli n. 25 astetta lämmintä, tosin seuraavalla viikolla sitten oli kovat sateet ja tulvat muutaman päivän. Ihan kiva hotelli on, kaikki lomailijat suomalaisia ko. paikassa!!!. Ihana ranta aivan vieressä. Lyhyt matka bussilla Haniaan, eikä maksa paljon. Hyvää lomaa.
- mutta hotelli ihana!
Viekää tuliaisiksi talon emännälle (vanhalle isoäidille)vaikka fazerin sininen suklaarasia, omistajat ovat tosi ystävällisiä, ovat teitä vastassa ja kädestä pitäen hyvästelee kun lähdette. Tuleevat teille kyllä tutuiksi :D Allasbaarista saa hyviä toasteja välipalaksi sekä tietty kylmää juotavaa....Hotla on siisti kaikinpuolin, tosin sängyt kovat kuten kaikissa muissakin :D Allasbaarista pääsee suoraan rantsuun, oikein hyvää lomaa teille, paikasta ei mitään pahaa sanottavaa!
- ari
Nektarit kirjoitti:
Nectar sijaitsee Kato Staloksessa, ei kovin pitkä matka Plataniakseen. Ollaan oltu Nectarissa pari vuotta sitten lokakuun alkupuolella ja silloin oli n. 25 astetta lämmintä, tosin seuraavalla viikolla sitten oli kovat sateet ja tulvat muutaman päivän. Ihan kiva hotelli on, kaikki lomailijat suomalaisia ko. paikassa!!!. Ihana ranta aivan vieressä. Lyhyt matka bussilla Haniaan, eikä maksa paljon. Hyvää lomaa.
Oltiin just samaan aikaan Agian puolella Alexiassa. Vettä alkoi tulla juuri, kun lähdimme kotimaahan. 10.10. Nektariin.
Jes! - ffd
ari kirjoitti:
Oltiin just samaan aikaan Agian puolella Alexiassa. Vettä alkoi tulla juuri, kun lähdimme kotimaahan. 10.10. Nektariin.
Jes!Onko hotelli alexia hyvä? Ollaan menossa lokakuussa
Olin viime vuonna lokakuussa Plataniaksessa ja silloin aurinkoista ja lämpötila 25-27 astetta.Hieno viikko.
- meriuimari
Kreikka-sivustolla käydyissä keskusteluissa on tullut ilmi, että lokakuussa voipi olla hyvinkin tuulista eikä mereen pääse uimaan. Onko tästä kokemuksia?
- ssd
Mekin mennäään lokakuun 2. pvä plantaniakselle, joten kyllä kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058