BMW F 800 ST

Deauvillekö

Kertokaapa kokemuksia kannattaako tälläinen pyörä laittaa.
Onko kahden istuttava kotimaan matkailussa....
Vaihtoehtona Hondan deauville 700.

5

3200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tropekol

laittaa minne?

• luukuttaja

Päivä pelastettu, super neropatti on palstalla. Vau!!!!

Hondassa on kardaani, Bemarissa hihna. Bemari tehokkaampi. Hondassa matkavarustelu valmiina. Vaikea sanoa ilman koeajoja.
        Molemmat laatuvehkeitä, kinkkinen valinta.

• ikibemaristi

olen ajanut edellisellä f 800 st:llä 35000 km. kesällä ostin uuden ja hyvä se on edelleenkin. kulkee alle 4 litraa satasella, hihnan kestosta en tiedä koske edellisessä mopossa sitä ei pitänyt vaihtaa. on kevyt ja matala, supermatalalla satulalla kantapäät ylettyvät maahan, pituuteni on 165 cm. keskituki on 35 cm leveä, sen saa pysäköityä vaikka pehmeälle hiekalle. takalaukut ovat penaalista.... siis pienet.huoltoväli on 10,000 km ja pienet huollot maksavat alle 200 euroketta. isot huollot maksavat jo melkein 300 rahaa. moottori vetää nykimättä raikkaasti 1500 kierroksesta ylöspäin ja kulkeekin miehekkäästi. vaihteiston välitykset ovat liian pitkät, ykkösellä melkein sata rajoitin vasten.tässä näitä kokemuksia.

• äSTeee

Olen omistanut kaikkiaan viisi pyörää ennen tätä bemun ST mallia. Edellinenkin oli bemu tosin kardaani. Tästä voin vain sanoa, että erittäin hyvä. Ajan paljon kaksi päällä ja matkaa. Toimii => on riittävän tehokas, tanakka muttei liian raskas, bensapihi, erinomainen ajaa, hyvin suojaava kate ja kun laittaa Akron putken (mikä menee heittämällä, koska BMW on säätänyt tehtaalla koneen ko putkelle sopivaksi!) niin äänikin on kuten tehopyörässä kuuluukin olla.

Ennen edellisen vaihtoa testasin useita pyöriä Bläkkarista Varaeeron ja kaikkea mahdollista. Myös muut uuxdet bemun mallit. Totesin tässä olevan hinta - laatu suhteen tapissa, enkä ole katunut ensimmäisen kesän jälkeen!

• kertoo

asiaa. Kokemusta minulla kans matka ajosta st:llä
        ja ei voi moittia. Deuville ei ole vertailukelpoinen st:n kanssa muussa kuin hinnassa,kaikissa muissa jää kakkoseksi ja kaiken lisäksi vielä ruostuu. Huh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1549
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      101
      1475
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1407
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      22
      1340
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1178
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1034
    Aihe