Hei! Elikkäs tulevan kummityttöni rostiäiset ovat tämän viikon lauantaina ja nyt tulee kiire hankkia kummilahja. Onko ehdotuksia? Itse ajattelin kastesormusta, mutta mietin kuinka kauan yleensä esim. kaivertamiseen menee? Ja onko se minkä hintaista? Ruukataanko sormukseen kaivertaa syntymä- vai kastepäivä? Toivon kiireellisesti vastauksia!
KUMMILAHJASTA, KIIREISTÄ
2
710
Vastaukset
- kummi ja äiti
Lahjaksi voi antaa sen sormuksen tai lusikan, valokuvakehyksen, kynttiläjalan, hammasrasian... Kaiverruksen voi hoitaa kastejuhlan jälkeenkin. Niin meillä on tehty, koska emme ole nimeä etukäteen kertoneet. Kastelahjaan tulee lapsen syntymäaika (myös kellonaika), syntymäpituus ja -paino.
- asdf
Itse olen kahden lapsen kummi ja ensimmäisen kummilapsen ristiäislahjaksi vein kastekehyksen mihin tuli kaiverrettuna lapsen tiedot. Toisen kummilapsen kohdalla aloin kerätä kummilusikoita jo ristiäisistä kun tuon ekan kohdalla vein ensimmäisen hopealuskin vasta yksivuotislahjaksi. Kultasepän liikkeistä saa myös söpöjä tinasia säästöpossuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015