Olen kuulut kieletyista draivereista olen ostamassa Teilor Meidin Borner draiveria ilmeisesti joku malli on kilpilussa kiellety vaan en tieda mika jos tiedat niin kiitos vastauksesta
Draiverit
2
732
Vastaukset
- onjoku
jenkkilista:
http://www.randa.org/index.cfm?action=rules.equipment.nonconfdrivers- Mullikaani
Juuh, tuosta edellisen kirjoittajan linkistä tosiaan löytyy KAIKKI kielletyt ajurit. Listan julkaisija R&A ei tosin ole mikään "jenkkilistan" ylläpitäjä, vaan golfin korkein päättävä taho kaikkialla muualla maailmassa paitsi Jenkeissä ja Mexikossa, pitää majaansa Scotlannissa, St Andrewssa. Ja ko. listalta tosiaan löytyy muiden mukana Taylor Made Burner 860. Se, että ajuri tuolta listalta löytyy, ei tarkoita pelkästään sitä, ettei sitä saisi kilpailuissa käyttää. Tämän vuoden (siis -08) alusta alkaen tuolta listalta löytyvillä ajureilla ei ole saanut tehdä edes tasoitustulosta, eli kyseiset mailat voidaan siirtää vaikka lapsille leluiksi tai tehdä varsista kukkakeppejä, golfiin ne eivät enää sovellu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897