Onneksi en ole uskis

Mirka ...

11

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole kampaaja! ;o)

• jutussa, johon

annoit linkin, puhuta mitään kenenkään uskosta.

• Apostoli_Tz

Naapuri oli todennut:"Että eihän hän edes käyttänyt päihteitä. Hän oli uskovainen ihminen."

Myös lööpissä julistettiin naisen olevan harras kristitty.

Saattoipa olla, mutta kuten Keiky jo sanoikin, pitääkö nyt varoa siivoojia vai kristittyjä? Murhaaja kun ilmeisesti oli kumpaakin.

• hujulii

kuin uskiskin,ei siinä jutussa puhuttu tappajan uskosta mitään.
        Luultavasti oli ihan tavallinen nimikristitty,jolle uskonasiat ei ole mitenkään tärkeitä elämässä.
        Heitähän kai Suomessa eniten onkin.

• Nimetön
        Apostoli_Tz kirjoitti:

Naapuri oli todennut:"Että eihän hän edes käyttänyt päihteitä. Hän oli uskovainen ihminen."

Saattoipa olla, mutta kuten Keiky jo sanoikin, pitääkö nyt varoa siivoojia vai kristittyjä? Murhaaja kun ilmeisesti oli kumpaakin.

"Saattoipa olla, mutta kuten Keiky jo sanoikin, pitääkö nyt varoa siivoojia vai kristittyjä? Murhaaja kun ilmeisesti oli kumpaakin."

En sanonut noin! Sanoin: Onneksi en ole kampaaja!
        Koska kampaajahan siinä tapettiin, siihen en ottanut kantaa, että mitä uskontokuntaa tai ammattiryhmää (epäilty) tappaja edusti.

• sanoa mitä
        Apostoli_Tz kirjoitti:

hyvänsä, mutta joka tapauksessa kyseisestä naisesta kerrotaan, että "ystävättärensä Seija Mörön murhasta vangittu on aiemmin tuomittu täyttä ymmärrystä vailla tehdystä tapon yrityksestä, törkeästä pahoinpitelystä sekä teräaseen hallussapidosta yleisellä paikalla."

"... pitääkö nyt sitten varoa siivoojia vai kristittyjä? Murhaaja kun ilmeisesti oli kumpaakin."

Pitää varoa mieleltään sairaita aggressiivisia ihmisiä, ovat he sitten uskovia tai uskomattomia.

• Apostoli_Tz
        Nimetön kirjoitti:

"Saattoipa olla, mutta kuten Keiky jo sanoikin, pitääkö nyt varoa siivoojia vai kristittyjä? Murhaaja kun ilmeisesti oli kumpaakin."

En sanonut noin! Sanoin: Onneksi en ole kampaaja!
        Koska kampaajahan siinä tapettiin, siihen en ottanut kantaa, että mitä uskontokuntaa tai ammattiryhmää (epäilty) tappaja edusti.

Huomasin, vasta kun olin vastannut. Pahoitteluni.

• Apostoli_Tz

en ole siivooja, kaikki siivojaat ovat murhaajia!

Tajusitko Mirka heittosi onttouden? Tuskin.

• ajattelenpa vain

Ei tuo nyt mikään vakaumuksellinen uskovainen ole tai sitten on ihmisparka pahasti seonnut. Voi uskovainenkin seota ja sairastua päästänsä.

• puusilimä

se on.ja tuo sinun selitys on (tm)... perkele

otapa ja kuuntele carlos santanan biisi victory is won..
        sitä kuunnellessa on varmasti muutakin mielessä kuin prlkät mielikuvitusotukset...
        moi moi... menen fiilistelemään...

• Hanna
        puusilimä kirjoitti:

se on.ja tuo sinun selitys on (tm)... perkele

otapa ja kuuntele carlos santanan biisi victory is won..
        sitä kuunnellessa on varmasti muutakin mielessä kuin prlkät mielikuvitusotukset...
        moi moi... menen fiilistelemään...

En kuuntele kyseistä musiikkia. Mieluummin rentoudun vanhan klassisen musiikin parissa. Erityisesti olen barokkimusiikin ystävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3817
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2586
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2005
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      497
      1284
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82