En tiedä onko ongelma jokin toiminnallinen häiriö, onko se rakossa vaiko päässä,
mutta kuitenkin tulin säikähtäneeksi kunnolla noin 1kk sitten kun tuntematon nainen tuli haukkumaan minut kerrostalon pihalla.
Olin ajatellut lähtiessäni että käyn vessassa sitten perillä, ja kuinkas kävikään..
Kun huomasin että joku huutaa ja haukkuu ja käyttäytyy uhkaavasti kaikki virtsa siis vain karkasi.
Tästä lähtien ongelma on uusiutunut, aina kun vähänkään säikähdän tai muutenkaan en aina ravaa vessassa virtsa meinaa aina karata.
Esimerkiksi vähän ajan kuluttua tuosta jouduin häiritsemään huoltomiestä joka tuli avaamaan minulle oven koska avaimeni olivat jääneet sisään. No hän näytti vihaiselta, ja aloitti puhumaan äyskäisemällä jolloin se tapahtui taas.
Tuota ei aina käy vaan ihmisten kanssa vaan kotona ollessanikin pidättämistaito on heikentynyt.
Voiko tuollainen "säikyttäminen" aiheuttaa jonkun toiminnallisen häiriön?
Säikähtäminen laukaisi karkailun?
LostedHope
1
792
Vastaukset
- Sissi
En ole varma. Mutta itsekin jos säikähdän,nauran tai juoksen kun on kova hätä se pääsee karkaamaan. Anteeksi mutta en voi auttaa. Itselläni ei ole ollut ikinä mitään häiriötä. Voit myös kysyä lääkäriltä tai muilta vastaavilta jotka auttavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501