Kerronpa teille tarinan miksi rupesin yhtäkkiä vihaamaan uskovaisia!
Tähän asti olen aina ollut asenteella "live and let live" mutta parisen kuukautta sitten kävi näin!
-Naapuriin muutti semmoinen 45-55v lihava nais ihminen. aluksi hän kävi oven takana puhumasta Jumalasta ja Jeesuksesta sun muuta(oli kuullut joltakin että en ole uskovainen) usein kävi ja häiritsi koska käyn vuorotyössä. noh kuitenkin ei se niin paljon haitannut minua! mutta sitten erehdyin käydä kiltisti huomauttamasta että meillä ei saa käydä parvekkeella tupakalla koska se ottaa minua henkeen! tästähän tämä naisihminen otti pultit tosissaan! se huuti minulle päin naamaa että olen työtön sosiaalipummi ja saatanan palvoja ja minunlaisilla homoilla ei ole Kunnonuskovaisille mitään voimassaolevia vaatimuksia! siinä kuuntelin rauhallisesti kaikki mahdolliset negatiiviset ennakkoasenteet mitä ihmisestä voi ikinä uskoakkaan!(en ole homppeli vaan on ihan tyttöystäväkin) nytten sitten nainen hakkaa jatkuvasti seinää ja metelöi! hän heittää tupakantumpit parveke ikkunastani sisään ja soittelee ovikelloani yöllä! mitähän minun pitäisi tehdä? valitin jo talonmiehelle ja hermot rupeaa grillaamaan!
Hiphei ja vituttaa!
14
599
Vastaukset
- e.k.v_
Rikosilmoitus poliisille ja mielipide lehteen että uskonnolliset idiootit pitää toimittaa kirkon kustannuksella hoitoon.
raamattu sen postiluukusta sisään. Ja jos se ei tehoa, nii heitä ens kerralla stidi perään! ;o)
No ei vaineskaan, toi on kyllä aika hankala tilanne. Kokeilepa sitä, että alat aina puhumaan saatanasta, ku näet sen akan. Eiköhän se sitten jossain vaiheessa pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja luovuttaa.että olet nyt oppinut, miten tosiuskovaisuus ja ns. "uudestisyntyminen" näkyy ihmisestä. Valitettavasti joudut maksamaan opista kalliin hinnan. Toivottavasti pääset tuolta "Jumalan karitsalta" rauhaan.
>>>Elämänkokemuksesta sen verran, että olet nyt oppinut, miten tosiuskovaisuus ja ns. "uudestisyntyminen" näkyy ihmisestä. Valitettavasti joudut maksamaan opista kalliin hinnan. Toivottavasti pääset tuolta "Jumalan karitsalta" rauhaan.
- -------
mikäli mummeli metelöi yöllä soita poliisit. häneen koskee ihan sammalla lailla säännöt kuin muillekkin. teinejen pirkeisiin soitetaan poliisit mikäli ne häiritsee, myös mummojen. tuohon tupakka asiaan en osaa auttaa. mutta jos taloyhtiö on pääättänyt että ei tupakoida niin silloin ei tupakoida.
- puusilimä
vetää röökiä, vaikka taloyhtiö vinkuisi ja päättäisi mitä vain. tumppien heittely naapurin puolelle taas on ilkivaltaa ja se on vissiin rikos muiden joukossa.
- jeesusteleva kiihkohihhuli ...
Vaikea sanoa, mitä sinun pitäisi tehdä, kun en tiedä mitä tekisin naapurin lapsille, jotka heittelevät kirkon ikkunoita omenilla, jotka eivät ole edes hyvä kuntoisia (omenat siis)?
Mutta varmaan ateistin sydäntä lämmittää tämä tieto, vaikka eivät vielä ole ikkunaa rikki saaneet.
Mutta kuitenkin, jos menen valittaa, niin vastaus on to.näk. jotain mitä tällä palstalla voisi tulla vastaan "aivottomista hihhuleista", joten mitä suosittelette? - Eräs nainen
Hanki korvatulpat (semmoiset pehmoiset)= et kuule kaikkea mitä et halua kuulla.
>mutta sitten erehdyin käydä kiltisti huomauttamasta että meillä ei saa käydä parvekkeella tupakalla koska se ottaa minua henkeen!<
Tältä osin et voi (kenties) valittaa. Lue KHO:n päätös.
Muu sekoilunne lienee selvitettävissä muilla keinoilla. - ovat mummon
omaisuutta joten voit hyviollä mielin palauttaa ne postiluukusta. jos mummo valittaa niin sano että oliva)t tippuneet häneltä sun partsille joten palautit =) voit olla vittumainen kohteliaasti =)
- puusilimä
neuvo :D:D:D..
jos vielä keräisi niitä pahvilaatikkoon ja lisäisi matkaan saatekirjeen jossa lukee:
"Hyvä naapurini. olet ilmeisesti vahingossa hukannut/pudottanut omaisuuttasi minun parvekkeelleni, joten ystävällisesti rehellisenä ihmisenä palautan ne näin postitse. T:naapurisi"
ja eikun paketti postiin(tietysti lahjapaperissa) :D
- puusilimä
sananlasku puusilimän omasta raamatusta:
-väkivalta lopettaa vittuilun.- Eräs nainen
painos on jo luettavissa? Lukisin, ihan omasta mielenkiinnostani vaan.
Etenkin tästä raamtatun lauseestasi olisin kinnostunut, jollen jopa erittäin kiinnostunut:
>väkivalta lopettaa vittuilun.<
Toki perustelutkin lienevät sitten 'viimeisen päälle'? - puusilimä
Eräs nainen kirjoitti:
painos on jo luettavissa? Lukisin, ihan omasta mielenkiinnostani vaan.
Etenkin tästä raamtatun lauseestasi olisin kinnostunut, jollen jopa erittäin kiinnostunut:
>väkivalta lopettaa vittuilun.<
Toki perustelutkin lienevät sitten 'viimeisen päälle'?tämä 'raamattu' on vasta kehityksen alla..
mitä tulee sananlaskuun niin muummo varmaan elpyy jo pienemmästä avokkaasta ja osaa olla hiljaa. tämäkin sananlasku on sellainen "vertauskuvallinen(tm)", jota voi soveltaa aina tilanteesta riippuen kaikkeen(vrt. esim. naisten ja lasten kivittäminen).
oliko tämä nyt hyvin perusteltu? hihhuleiden perustelut ovat tismalleen samanlaisia, joten sen täytyy olla. ;)
- Aina vaan
Tuossahan on vain tyypillinen esimerkki uudestisyntyneen tosiuskovan kauniista lähimmäisenrakkaudesta.
Koska hänellä on (omasta mielestään) Jumalallinen Pyhä Totuus omalla puolellaan, niin ei ole olemassa mitään mahtia maailmassa, jolla saisit hänet koskaan lopettamaan.
Ainoa mahdollisuutesi päästä hänestä eroon on muuttaa itse muualle, sillä uskovainen ei koskaan luovu siitä Jumalallisesta Pyhästä Totuudestaan, joka antaa hänelle ikuisen oikeuden sortaa muita vääräuskoisia tai uskonnottomia.
Se on sitä kristillistä lähimmäisenrakkautta, joka kyllä valitettavan hyvin tunnetaan.
terv. nimimerkki "itse pakoon muuttanut"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262