hintaan 175 €. Sis. HDMI-digiboxin ja 400 GB ulkoinen kovalevy. Tallentaa n. 200 tuntia. Olisiko jollain kokemuksia kerrottavana ?
LA-digital DVB-C/T2001
18
7243
Vastaukset
Eikö tuossa ole vain yksi viritin.
- lukee, että
tallenna yhtä ja katso toista kanavaa samasta kanavanipusta.
- sitähän tuo on
lukee, että kirjoitti:
tallenna yhtä ja katso toista kanavaa samasta kanavanipusta.
Rajoittaa aika lailla käyttöä. Varmaan hintansa väärti johonkin käyttöön. Kunhan ymmärtää tuon rajoitteen.
- DigiJussi
sitähän tuo on kirjoitti:
Rajoittaa aika lailla käyttöä. Varmaan hintansa väärti johonkin käyttöön. Kunhan ymmärtää tuon rajoitteen.
Miksi siis käyttää kahden virittimen jos voi toisella kattoo telkkaria, halvempaa kuin ostaa kahden virittimen laatikoita.
- päiväys
Tarkista päiväys, ettei ole viimeinen käyttöpäivä jo mennyt.
Ai niin, kysehän olikin Stockan juustoista... - koojiiS
ostin sellaisen stokkalta, hdmi-piuhaa pitkin kuva tulee hyvin Sony full hd telkkuun.
Ohjelmoin ajastimen tallentamaan, vaihtoi kyllä
telkkarin kanavan oikeaksi, mutta usb-kovolle ei
mennyt mitään.
Asetusten pitäisi olla Ok, mutta mietintää tarvitaan tai asiantuntemusta- DigiDigiM
Kiintolevy pitää olla alustettu FAT32 muotoon.
Itellä toiminut ihan hyvin tuo boksi, vaikkakin se sisältää vain yhden virittimen....joten se kannattaa ehkä pitää vain ns. kakkosboksina. Lisäksi käytän laitteessa Lacien 500gb ulkoistakovalevyä sekä 8gb Kinston muistitikkua. Kaikki ulkoiset kovalevyt yms. kannattaa varmaankin alustaa vain tämän digiboksin omalla alustusohjelmalla ja siten varmistaa tallennusten onnistumisen. Mutta hintaansa nähden laite on varsin laadukkaan oloinen ja se on kuin tavallaan jätetty keskeneräiseksi, että ostaja saa itse muokata siitä haluamansa vekottimen. Kaikkien tämän digiboksin tekemien tallennusten avaamiseen tarvitaan pc:lle erityinen ohjelma, joita saa kyllä netistä ihan ilmaiseksikin.
- IL_Bruche
Kun alustaa ulkoisenkovalevyn la digital boxin kanssa. Häviääkö kaikki tiedot kovalevystä? Minulla olisi noin 100gb tallennettua tärkeitä tiedostoja. Mitä teen??
- lisää
IL_Bruche kirjoitti:
Kun alustaa ulkoisenkovalevyn la digital boxin kanssa. Häviääkö kaikki tiedot kovalevystä? Minulla olisi noin 100gb tallennettua tärkeitä tiedostoja. Mitä teen??
kovalevyjä
IL_Bruche kirjoitti:
Kyllä katoaa, kopioi kovalevy tietokoneelle tai osta tätä digiboksia varten oma kovalevy.
- ...kun asennatte...
Hurja_mies kirjoitti:
Kyllä katoaa, kopioi kovalevy tietokoneelle tai osta tätä digiboksia varten oma kovalevy.
...USB-tikulta uusimman LA-ohjelmistopoäivityksen ja käytätte boxia filmien tallennukseen kovolle, että kovoa ei voikaan käyttää enää muualla...esim. siirtämään filmejä tietokoneen kovolle.
Ja siksi toisekseen niitä ts-loppuisia filmejä ei voikaan katsella yhtään millään muulla kuin tällä boxilla.
USB-tikulta filmien siirtely jotenkuten onnistuu, mutta niitä ei voi katsellaa millään tietokoneohjelmalla...silleensä kryptattuja ne ovat.
Eli johtopäätös: boxi on ihan samanlainen suljettu systeemi kuin mikä hyvänsä kovolla varustettu boxi...siis normaalikäyttäjälle.
Boxi kovo tai usb-tikku=>hintaa noin pari hunttia.
Silittäkää sovinnolla kovon jok'ikinen partitio perusteellisesti vaikka Gparted-livellä ja käyttäkää sitä jononkin muuhun vaikka tietokoneen lisänä.
Pistäkää sovinnolla boxiin vain usb-tikku ja tyhjentäkää kun täyttyy. Katselu muualla kun ei onnistu. - Hyvä peli
...kun asennatte... kirjoitti:
...USB-tikulta uusimman LA-ohjelmistopoäivityksen ja käytätte boxia filmien tallennukseen kovolle, että kovoa ei voikaan käyttää enää muualla...esim. siirtämään filmejä tietokoneen kovolle.
Ja siksi toisekseen niitä ts-loppuisia filmejä ei voikaan katsella yhtään millään muulla kuin tällä boxilla.
USB-tikulta filmien siirtely jotenkuten onnistuu, mutta niitä ei voi katsellaa millään tietokoneohjelmalla...silleensä kryptattuja ne ovat.
Eli johtopäätös: boxi on ihan samanlainen suljettu systeemi kuin mikä hyvänsä kovolla varustettu boxi...siis normaalikäyttäjälle.
Silittäkää sovinnolla kovon jok'ikinen partitio perusteellisesti vaikka Gparted-livellä ja käyttäkää sitä jononkin muuhun vaikka tietokoneen lisänä.
Pistäkää sovinnolla boxiin vain usb-tikku ja tyhjentäkää kun täyttyy. Katselu muualla kun ei onnistu.MediaPlayer Classic http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm
toistaa L A Digitalin videot mainiosti. Muutenkin mainio ohjelma, kun kulkee vaikka samaisen tikun mukana eikä tarvi erikseen asennella muiden koneeseen...
Itse haluaisin muuntaa nuo .ts-videot .wmv:ksi, mutta en ole vielä löytänyt ohjelmaa siihen tarkoitukseen. aina joku mättää... - Kielitaidoton
Hyvä peli kirjoitti:
MediaPlayer Classic http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/media_player_classic.cfm
toistaa L A Digitalin videot mainiosti. Muutenkin mainio ohjelma, kun kulkee vaikka samaisen tikun mukana eikä tarvi erikseen asennella muiden koneeseen...
Itse haluaisin muuntaa nuo .ts-videot .wmv:ksi, mutta en ole vielä löytänyt ohjelmaa siihen tarkoitukseen. aina joku mättää...Myös KMPlayer (Windows) ja GXine (UBUBT) osaavat toistaa LAn TS-tiedoston,MUTTA DVB-tekstejä en ole saanut tulemaan näkyviin. Onko jollakin tietoo miten se onnistuis ?
Saisko sen alarivin menun jollain ilveellä siirrettyy ylös, ettei peittäis tekstejä. - vepenboxi
Pistäkää sovinnolla boxiin vain usb-tikku ja tyhjentäkää kun täyttyy. Katselu muualla kun ei onnistu.Joo,Olen kuullut,että myös BSPlayer toistaa TS fileitä ja myös siinä olisi tekstiongelmia,Itse käytän boxia pelkästään elokuvien nauhoitukseen ja teen joka elokuvasta myös DVD:n TS file sopii sekä ykkös että kolmos tv:n elokuviin mutta toimenpide on hiukan erilainen riippuen miltä kanavalta kuva on,Kaikki fileet otetaan ensin Projectx ohjelmaan leikkausta varten ja jos on kyseessä ylen ohjellma niin sen jälkeen muxman joka liittää yhteen videon äänen ja tekstin sitten viedään file DVDsubedit ohjelmaan jossa korjaillaan värit tekstistä koska nyt ovat punareunaisia sen jälkeen valmiit fileet poltetaan Convertxtodvd ohjelmalla ja meillä on valmis dvd sanoineen joka toimii missä tahansa soittimessa,Sitten jos kyse on poltetuista sanoista on projectx taas ensimmäinen millä demuxataan eli leikataan video ja ääni erilleen sitten muxataan TMPGEnc ohjelmalla video ja ääni yhteen ja poltetaan Convertxtodvd ohjelmalla DVD kaikki on toiminut hyvin ja LA digital on kohtuullinen kone ainoa mitä pitää muistaa on joka päivä sammuttaa se koska EPG ei muuten toimi muuta puutetta en ole havainnut,ja tänään käyn ostamassa toisen koneen vielä koska elokuvia tulee samoihin aikoihin niin ettei voi ketjuttaa nauhoituksia.tänään torstaina tulee 5 elokuvaa jotka aion nauhoittaa,myös toi Poirotti on joka päiväinen nauhoitus.Olen käyttänyt Iomegan ja Lacien levyjä 500gigaa FAT32 formaatilla ja on sama millä formatoi joko LA boxilla tai tietokoneella molemmat toimii. hyviä nauhoituksia T:Vepe
- ............
Pistäkää sovinnolla boxiin vain usb-tikku ja tyhjentäkää kun täyttyy. Katselu muualla kun ei onnistu.Ei ts-tiedostomuoto ole mikään kryptattu, se ts tarkoittaa "transport stream" ja sen saa kyllä avattua monillakin mediasoittimilla, esim. VLC playerilla ja linuxeissa monilla muillakin. Jos winkkari ei osaa avata sitä niin huono on käyttis. Sen saa myös purettua osiin, siis erillisiksi video, ääni ja tekstitiedostoiksi esim. ProjectX:ää käyttämällä ja kun se on kerran purettu, niin se voidaan uudelleen koostaa esim. vob-tiedostoksi josta voidaan koostaa normaali videodvd jollain dvd-authorointisoftalla ja näin saadaan dvd-video lätty joka toistuu jokaisessa dvd-soittimessa.
- TH
Minulla on noin 3-4 kk käytössä ollut Digial HDMI-digiboxi jossa 400 GB (Conax). Tosin tuo loppunumero on DVC-C/4201 ja reistaillut koko ajan. Katkaisee kanavan katselun ja nauhoitukset kun hakee kanavia (tätä tekee tosi usein) ja nauhoituksen aikana osa kanavista ei näy. Kun pysäyttää nauhoituksen kanavat tulevat näkyviin. Onneksi on takuu.
- L Antenni
Itsellä ollut tuo boksi jo yli vuoden. Päivitystä olen odotellut lähes saman ajan, edelleenkään ei ole tullut.
1.Kortinlukija käytössä ollessa ja nauhoitus päällä boksi tekee aina SKRIIIK äänen ja kuva jumiutuu hetkeksi ja tulee viesti -salattumkanava, käynnistää katselukortin.
2.Toinen vika on että ajastettuja tallennuksia ei voi tehdä ellet jätä boksia päälle, boksi nimittäin ei osaa käynnistää kiintolevyä vaikka laite itse ajastetusti käynnistyisikin.
Muuten ihan ok boksi mutta todella ärsyttäviä nuo kaksi vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154