!Buenos dias!
Onko kellään tietoa onko muita Fran Perean levyjä Suomessa myynnissä kuin La chica de la habitación de al lado? JOs on mistä voisi löytää ja jos ei niin onko tulossa Suomeen ja milloin?
En ole lyötänyt tavallisesta kaupasta. Kiitos etukäteen!!!
!Gracias!
Fran Perean levyt
6
627
Vastaukset
- Zacc
Ainakin täältä voi ostaa/ladata Fran Perean Punto y aparte levyn http://download.mtv3.fi/album/Fran_Perea/Punto_y_aparte/1B15BAE7-3909-437B-B41F-5B422BBECBA9/
Mutta olen ainakin itse nähnyt anttilassa Franin kummatkin albumit. - "@"
Franilla on myös levy Punto y aparte, itse olen nähnyt ihan Prismassakin myytävän..
- Zacc
Juuri tuota Punto y aparte levyä tarkoitin.
- "@"
Zacc kirjoitti:
Juuri tuota Punto y aparte levyä tarkoitin.
juu, en vain huomannut että joku oli jo vastannut.
- ...serrano...
"@" kirjoitti:
juu, en vain huomannut että joku oli jo vastannut.
MOlemmille kiitos täytyypä lähteä levyä kaupasta ettimään juuri sen levyn minä haluaisinkin.
- teervee
Levyjä löytyy tämän lisäksi ainakin 'Punto y aparte' ja sen voi löytää esin top tenistä tai epesistä tai vaikka citymarketista... tosin levy on AINAKIN puolivuotta vanha joten en tiedä miten sitä voi nyt enää saada...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132