Onko Dingo ensi vuonna vähemmän liikenteessä kun oli lehdessä juttua että Neumannilla on ensi vuonna aikaa olla enemmän perheen kanss?
Dingo vuonna 2009
10
1187
Vastaukset
- SAVOKIN
jäin miettimään. vai onkohan tulossa luovaa taiteellista taukoa???
- vietetään
ensivuonna.puolivuosisataa askeleita ajatuksineen.täytekakkujenko tekoa hmmm......
- kyyninen
Eiköhän nuo vedä vielä vuonna 2038 autiotaloa nitrojen voimalla, ja rollaattorilla pois lavalta. Backstagella on tarjolla pullamössöä ja laihaa kahvia.
- tekevät...
tuolloin niin lupaan tuolloin tarjota ne kahvit....ja kakut....
- ennustaja007
että Dingo ei nää vuotta 2009
- .........
kovasti rohkenen arvailla että tämänkin vuoden keikkarintama hiipuu, kun Eve lähti bändistä...ei ole näistä nuorista pojista bändiä luotsaamaan...Evehän sitä taisi aika ptikälti luotsata...
- tekijäähän
......... kirjoitti:
kovasti rohkenen arvailla että tämänkin vuoden keikkarintama hiipuu, kun Eve lähti bändistä...ei ole näistä nuorista pojista bändiä luotsaamaan...Evehän sitä taisi aika ptikälti luotsata...
siinäkin tarvitaan..toivotaan että noista nuorista maamme tulevaisuudesta sellaisia kasvaisi ja kehkeytyisi...
- mukaan
...et yritä ansaita elantoasi ennustellen. Kannattaa kurkata Dingon keikkalistaa ja todeta että vuosi 2009 koittaa kuitenkin.
- Marde
Olen täysin vakuuttunut siitä, että DINGO elää ja voi hyvin ensivuonnakin! Kyllä se DINGO sieltä taas tulee ja jyrää! Uutta albumiakin tulossa. Rehtiä rokkia niikuin tuo Skorpioninainen ja Mascaramies! (jälkimmäistä en ole itse vielä onnistunut kuulemaan, mutta kova on kuulemma)
- Jaana vaa
Jääkö Dingo nyt keikkatauolle kun Dingomanialla ei näy keikkoja ollenkaan vuodenvaihteen jälkeen? Osaiskos joku valaista blondia!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717