Terveiset Helvetistä

Liian myöhään herännyt

Keskivertouskova pitää itsemurhaa vakavana syntinä, mutta ei keskivertoateisti sen parempi ole. Usein saa moisen suusta kuulla, kuinka itsemurha on "itsekäs teko" tai "merkki heikkoudesta". Maltillisia näkemyksiä tapaa melko harvoin.

Olen eniten uskovaisen kannalla. Näkemys itsemurhasta syntinä puhuttelee minua, koska olen henkilökohtaisesti tullut uskomaan, että tein nuorena itsemurhan ja jouduin Helvettiin. Ei tämä mikään Raamatussa kuvattu tulinen pätsi ole. Näen todellisuuden aivan samanlaisena kuin tekin, mutta tiedostan, että oikeasti sijaitsette toisessa olevaisuudessa; täällä olette vain kopioita, Helvettini rekvisiittaa (se on jokaisella omanlaisensa).

Itseään Saatanaa en ole vielä löytänyt. Tuskin niin on edes tarkoitus. Varoitan kuitenkin: tämä paikka on todellinen. Ottakaa sydämiinne Jeesus ja rukoilkaa, jottette tänne koskaan joutuisi.

Kantavatko nämä sanat edes teidän ylempään olevaisuuteenne?

9

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k.v_

Onkos siellä helvetissäkin adls vaiko pelkkä isdn?

• Liian myöhään herännyt

Eikö ole sanottu, että ihmiselle koituva Helvetti on niin pirullisella tavalla täydellinen kopio maanpäällisestä maailmasta, ettei sinne joutunut pitkään edes tiedosta olevansa Helvetissä? Minullekin asia on valjennut vasta hiljan, ja sitä ovat vahvistaneet eräät huolella suoritetut kokeet. Materia, josta Helvetti koostuu, on täysin identtinen maanpäälliseen materiaan. Henki täällä on sen sijaan vielä kolmekymmentäseitsemän kertaa pahempaa.

• e.k.v_
        Liian myöhään herännyt kirjoitti:

Eikö ole sanottu, että ihmiselle koituva Helvetti on niin pirullisella tavalla täydellinen kopio maanpäällisestä maailmasta, ettei sinne joutunut pitkään edes tiedosta olevansa Helvetissä? Minullekin asia on valjennut vasta hiljan, ja sitä ovat vahvistaneet eräät huolella suoritetut kokeet. Materia, josta Helvetti koostuu, on täysin identtinen maanpäälliseen materiaan. Henki täällä on sen sijaan vielä kolmekymmentäseitsemän kertaa pahempaa.

Ai jaa. Mulle kun on sanottu että helvetti ois joku tulinen pätsi jossa sarvipää kiduttaisi kuumalla atraimella tms.

Millaisias nämä mainitsemasi 'huolella suoritetut kokeet' olivat? Voisin vaikka innostua testailemaan.

• Liian myöhään herännyt
        e.k.v_ kirjoitti:

Ai jaa. Mulle kun on sanottu että helvetti ois joku tulinen pätsi jossa sarvipää kiduttaisi kuumalla atraimella tms.

Millaisias nämä mainitsemasi 'huolella suoritetut kokeet' olivat? Voisin vaikka innostua testailemaan.

Keksi uusi syntivapautta edistävä suunnitelma. Ystäväsi voivat viidesti sinua tähän letkuttaa, mutta jos suunnitelma viidesti peräkkäin osuu mistiin, on Helvetti varmuus (tosin yhdistettynä henkilökohtaisen kokemuksen syvyyteen).

• e.k.v_
        Liian myöhään herännyt kirjoitti:

Keksi uusi syntivapautta edistävä suunnitelma. Ystäväsi voivat viidesti sinua tähän letkuttaa, mutta jos suunnitelma viidesti peräkkäin osuu mistiin, on Helvetti varmuus (tosin yhdistettynä henkilökohtaisen kokemuksen syvyyteen).

Onkos tämä niin kuin "standardi testi", certified by God vai itsesi kehittelemä?
        Ja mites tuon suunnitelman keksiminen? Tuollaisen suunnitelman suhteen kun tulee se ongelma että ns. syntivapautta voi edistää niin monella eri tasolla että pitääkö tulokset kaikesta huolimatta paikkansa?

Saatanan maailmassa kun kätyrit kuitenkin lienevät suhteellisen fiksua sakkia niin ehkä kaikki ei mene täysin läpi kuten pitäisi.

• ertert
        e.k.v_ kirjoitti:

"Mulle kun on sanottu että helvetti ois joku tulinen pätsi jossa sarvipää kiduttaisi kuumalla atraimella tms."

Jos tarkoitat sarvipäällä Saatanaa, niin olet väärässä. Jumala helvetistä vastuussa on ja Saatanakin menee sinne kidutettavaksi, kristinuskomytologian mukaan siis...

• vain syönyt vääriä sieniä nuoruudessasi ja olet vieläkin samalla tripillä!

Ja mitä tulee tohon pommiin nukkumiseen (kuten nimimerkistäsi voi päätellä), niin sitä varten on keksitty herätyskello!

Mikä muuten on ylempi olevaisuus? Onko olemassa alempi olevaisuuskin?

• viesti tuonpuoleisesta vai?

Onko helvetissä laajakaista vai langaton?

• väittävät että

uskonnollisuus ei mukamas ole mitään harhaista mielenvikaisuutta.

Tuo viesti kertoo kuitenkin ihan muuta.

Taas varoittava esimerkki uskontojen turmiollisesta vaikutuksesta ihmisten mielenterveyteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3717
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1975
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1468
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      483
      1244
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe