Ihminen on kärpäsenpaska maailmankaikkeuden mittakaavassa:
Maa, Mars, jaa muut pienet planeetat...
http://cyncity.typepad.com/photos/uncategorized/1stinsolarseries.jpg
Jupiter, Uranus...
http://cyncity.typepad.com/photos/uncategorized/2ndinsolarseries.jpg
Auringon koko suhteessa planeetoihin...
http://cyncity.typepad.com/photos/uncategorized/3rdinsolarseries.jpg
Aurinko suhteessa isompiin tähtiin...
http://cyncity.typepad.com/photos/uncategorized/4thinsolarseries.jpg
Ja vielä isompiin...
http://cyncity.typepad.com/photos/uncategorized/solar_sys_and_beyond_stars_size.jpg
Ps. Kumma ettei jumala maininnut
paskalappunipussaan "pannukakun" olevan
yksi hyttysen kusenluikaus universumissa...
Mittasuhteet
21
601
Vastaukset
- puusilimä
oho!(käpslokki!) ihan vittuillakseen mainitsematta :S
no tuskinpa!pakalappunipun mukaan kun ihmisetkin elävät öbaut 900 vuotta ja pallomme on tosiaankin lättänä ja aasit ja pensaat(mitkähän pensaat?) juttelee, jne. jne.jne.
tältä pohjalta voi helposti tarjota tätä "teoriaa" paskatunkion jatkoksi..
p.s. hauskinta kaikista on että itse herra kaikkivoipa synnyttää itsensä neitsyessä ja sitten rukoilee itseään pelastamaan itsensä kuolemalta jonka itse on määrittänyt ainoaksi mahdollisuudeksi ja lopuksi tapattaa itsensä, että voi nousta(?) oman itsensä valtakuntaan jossa pyhähenki?(oma itse 3D?) vaikuttaa.
tällainen "henkilö"(olipa sitten vaikka se Jumala!) on varsin jakomielitautinen ja NARSISTI!. kannattaa kuulkaa hihhulit miettiä sitä, ennen kuin alatte palvoa.. narsisti on aika todella paska frendi...
peepeeäsvittu:
pistä lisää juttujasi retro.. tykkään - kiva setä
kuules retris, puhuit pyhästä Raamatusta, joten vähän kunnioitusta.
- puusilimä
retro puhui juurikin siitä pyhästä PASKALAPPUNIPUSTA.
kunnioitan minäkin toki raiskaajia,murhaajia ja kiduttajia ynnä muita hulluja.. tottakai krisstityt hihhulit ovat parhaita maahdollisia :)
p.s.
uusi sananlasku sine paskalappunippuun.."tulin näin ja raiskasin lapsen.."
"otin teräaseen ja leikkasin lapseltani mukun pois"
------------------
voi vittu että olette iljettäviä. hyi saatana.. miten edes kehtaatte? - Retrohetero (ei kirj.)
Mitään kunnioitusta ei tarvi antaa muinaiselle
paskalappunipulle. Vai kunnioitatko sinä
raamatun kivityskäskyä? - kiva setä
Retrohetero (ei kirj.) kirjoitti:
Mitään kunnioitusta ei tarvi antaa muinaiselle
paskalappunipulle. Vai kunnioitatko sinä
raamatun kivityskäskyä?Kyllä minä kunnioitan kivityskäskyjäkin vaikka en niitä noudatakaan. Ne on olleet aikoinaan tärkeitä varoituksia, että homma on saatu pidettyä käsissä.
kiva setä kirjoitti:
Kyllä minä kunnioitan kivityskäskyjäkin vaikka en niitä noudatakaan. Ne on olleet aikoinaan tärkeitä varoituksia, että homma on saatu pidettyä käsissä.
kuolemantuomiota, vaikka en sitä kannatakaan!?!
- kiva setä
keiky3 kirjoitti:
kuolemantuomiota, vaikka en sitä kannatakaan!?!
On se sen varran ankara rangaistus, että jos tulis omalle kohdalle, niin kyllä sitä kunnioittais.
- Kössönöm
jotain sepustuskokoelmaa pitäisi kunnioittaa?
Minä ainakin tunnen myötähäpeää, kun ihmiset uskovat noihin ristiriitaisiin kertomuksiin jostain muinaisesta Palestiinasta ja luomiskertomuksesta.
Tomusta luominen, kylkiluusta luominen. Kahdesta ihmisestä siis lähtisi populaatio liikkeelle, paitsi, että jossain kohtaa joku lähti muille maille ja meni naimisiin. Mistä se eukko sinne tupsahti?
Nooan arkki. Joo helvetin uskottavaa. - Retrohetero (ei kirj.)
kiva setä kirjoitti:
Kyllä minä kunnioitan kivityskäskyjäkin vaikka en niitä noudatakaan. Ne on olleet aikoinaan tärkeitä varoituksia, että homma on saatu pidettyä käsissä.
mursu paska:
"Ne on olleet aikoinaan tärkeitä varoituksia, että
homma on saatu pidettyä käsissä."
Ai kuriton kakara pitää kivittää? Lähteekö
homma käsistä, jos joku pettää puolisoaan, ja
siitä pitää kivittää hengiltä?
Ja kunnioitat tuollaista paskaa? - kiva setä
Retrohetero (ei kirj.) kirjoitti:
mursu paska:
"Ne on olleet aikoinaan tärkeitä varoituksia, että
homma on saatu pidettyä käsissä."
Ai kuriton kakara pitää kivittää? Lähteekö
homma käsistä, jos joku pettää puolisoaan, ja
siitä pitää kivittää hengiltä?
Ja kunnioitat tuollaista paskaa?Nyt kuule se suukki jo suppuun. Tekstit käyttävät enempi voimakasta retoriikkaa, kuin olisivat olleet ihan kirjaimellisesti otettavia ohjeita. Joten kun otat tämän huomioon niin pitäisi sinunkin tajuta antaa kunnioitusta.
- kiva setä
Kössönöm kirjoitti:
jotain sepustuskokoelmaa pitäisi kunnioittaa?
Minä ainakin tunnen myötähäpeää, kun ihmiset uskovat noihin ristiriitaisiin kertomuksiin jostain muinaisesta Palestiinasta ja luomiskertomuksesta.
Tomusta luominen, kylkiluusta luominen. Kahdesta ihmisestä siis lähtisi populaatio liikkeelle, paitsi, että jossain kohtaa joku lähti muille maille ja meni naimisiin. Mistä se eukko sinne tupsahti?
Nooan arkki. Joo helvetin uskottavaa.kyseessä on muinainen pyhä kirja, jonka jo sellaisenaan pitäisi herättää kunnioitusta ja pelkoa.
Noihin ristiriitoihin en osaa sanoa mitään muuta, kuin tutkimattomat ovat Herran tiet. - puusilimä
kiva setä kirjoitti:
Nyt kuule se suukki jo suppuun. Tekstit käyttävät enempi voimakasta retoriikkaa, kuin olisivat olleet ihan kirjaimellisesti otettavia ohjeita. Joten kun otat tämän huomioon niin pitäisi sinunkin tajuta antaa kunnioitusta.
itsellesi. paskalappunippu ei tarvitse, eikä VARSINKAAN ansaitse minkäänlaista kunnioitusta. no ehkä uunin sytykkeenä sitä voi hiukan kunnioittaa.
- Retrohetero
kiva setä kirjoitti:
kyseessä on muinainen pyhä kirja, jonka jo sellaisenaan pitäisi herättää kunnioitusta ja pelkoa.
Noihin ristiriitoihin en osaa sanoa mitään muuta, kuin tutkimattomat ovat Herran tiet.tälläistä jumlaaa, jonka tiet ovat tutkimattomat?
Aika vitun loogista, oletkohan ihan varma
ettei jumalasi napsi sinua suuhunsa kun kuolet?
Katsos kun tutkimattomat ovat herran tiet... - Kössönöm
kiva setä kirjoitti:
kyseessä on muinainen pyhä kirja, jonka jo sellaisenaan pitäisi herättää kunnioitusta ja pelkoa.
Noihin ristiriitoihin en osaa sanoa mitään muuta, kuin tutkimattomat ovat Herran tiet.eikö niin. Eikö olisi kuitenkin kivempi jutella ihan asiaa, eikä tulla tänne tuollaista omaa hauskaa pitämään?
- kiva setä
puusilimä kirjoitti:
itsellesi. paskalappunippu ei tarvitse, eikä VARSINKAAN ansaitse minkäänlaista kunnioitusta. no ehkä uunin sytykkeenä sitä voi hiukan kunnioittaa.
Kyllä tuo kirja ansaitsee meidän jokaisen kunnioituksen ja palvonnan.
- kiva setä
Retrohetero kirjoitti:
tälläistä jumlaaa, jonka tiet ovat tutkimattomat?
Aika vitun loogista, oletkohan ihan varma
ettei jumalasi napsi sinua suuhunsa kun kuolet?
Katsos kun tutkimattomat ovat herran tiet...Ei uskovan tarvitse olla epävarmuudessa, sen poistaa Raamatun selkeä sana.
- BBob
kiva setä kirjoitti:
Kyllä tuo kirja ansaitsee meidän jokaisen kunnioituksen ja palvonnan.
On helppo ymmärtää miksi ateistit vihaavat raamattua vaikken itse ateisti olekaan. Samalla tavalla itse inhoan saatanallisia säkeitä, koraania kuin he raamattua.
- Bubastis.tm
En ole koskaan nähnyt noita mittasuhteita, enkä tiennyt noista jättiplaneetoista mitään. Koulussa ei ainakaan opetettu :D
Mulla olisi ehdotus että aloittaisit Retropedia sivut ja laittaisit sinne kaikki sun kootut lataukset :D- ertert
Sitten olisi vielä mukava nähdä nuo planeetat ja tähdet oikealla etäisyydellä toisistaan, mutta siihen ei taitaisi monitorin resoluutio ja koko riittää.
ertert kirjoitti:
Sitten olisi vielä mukava nähdä nuo planeetat ja tähdet oikealla etäisyydellä toisistaan, mutta siihen ei taitaisi monitorin resoluutio ja koko riittää.
löytyy tällainen:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pajamäen_aurinkokuntamalli- ertert
keiky3 kirjoitti:
löytyy tällainen:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pajamäen_aurinkokuntamalliSitten kun miettii, mihin sijoittuisi lähin muu tähti kuin aurinko. Ei oikein taitaisi maapallo riittää mallille. Muista galakseista nyt puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191