Koordinaatit löytyivät miehen logiikka foorumilta :D
"Karvakolmion salaisuus
Kirjoittanut: Richartti 8.8.2008 klo 12.27
Päättelylooginen arvaukseni on, että helvetti sijaitsee Karvakolmion alueella. Sen voima on välillä niin voimakas, että miehien lisäksi se imurin tavoin vetää puoleensa banaaneja, kurkkuja ja kaalimatojakin. En ole varma tästä mutta jos erityisen paha tai hyvä mies menee sillä alueelle kriittisenä hetkenä niin siit ei hyvä heilu.
Jos Helveti sijaitsee maapallolla jossakin niin siellähän se on hameen alla piilossa ja syvimmässä kohdassa.
Nythän on niin, ettei tiedetä, mitä siellä hameen alla on, mutta jotain siellä on ja oma arvaukseni on että itse Helvetti. Voin olla väärässäkin mutta vaistoan näin."
Helvetti paikallistettu :D
Bubastis.tm
4
295
Vastaukset
olen nuollut ja tökkinyt helvettiä! Kaiken lisäksi olen tullut helvetistä!
Onko muuten väliä, et onks siinä helvetissä karvoja vai ei, tai siis onks jompi kumpi pahempi? Itse tykkään siitä karvattomasta helvetistä ihan vitusti!- cybo-ceronimo-cabriel-61
Uroo-ihmiselle siellä on "taivas", heveletti on korvien välissä,,,,siis omien.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/Vagina,Anus,Pereneum-Detail.jpg
- tieteet
Oikein.Nasse,arvostan asennettasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363707- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771181