Uskovaiset uhkailee terroriteoilla olympialaisia.
http://www.iltalehti.fi/kisaextra/200808078066737_ox.shtml
MÄ VIHAAN USKOVAISIA
Uskovaiset uhkailevat
20
661
Vastaukset
Mä vaan en tykkää niistä... tai ehkä ne menis sopivan kastikkeen ja hyvän viinin kanssa?
>>>>Uskovaiset uhkailee terroriteoilla olympialaisia.
MÄ VIHAAN USKOVAISIAUskova = henkilö joka uskoo johonkin jumalaan/jumaliin.
Ei ole väliä minkä nimiseen jumalaan/jumaliin uskova uskoo, kaikki ovat samaa sakkia. Jahve, Allah, Zeus, samaa puppua kaikki tyyni. Jotkut uskovat ovat ehkä vähemmän vaarallisia kuin toiset, mutta kaikilla on silti sama perusongelma.- väärinkäsin
Whitewash kirjoitti:
Uskova = henkilö joka uskoo johonkin jumalaan/jumaliin.
Ei ole väliä minkä nimiseen jumalaan/jumaliin uskova uskoo, kaikki ovat samaa sakkia. Jahve, Allah, Zeus, samaa puppua kaikki tyyni. Jotkut uskovat ovat ehkä vähemmän vaarallisia kuin toiset, mutta kaikilla on silti sama perusongelma.ateismipalsta on olemassa tuon asian vuoksi, koska uskovien Jumalasta on tullut ongelma ateisteille.
Se on perusongelma vain ja pelkästään ateistille.
Siksi täällä puhutaan vituista ja muista hienoista
asioista. - Nimimerkki
väärinkäsin kirjoitti:
ateismipalsta on olemassa tuon asian vuoksi, koska uskovien Jumalasta on tullut ongelma ateisteille.
Se on perusongelma vain ja pelkästään ateistille.
Siksi täällä puhutaan vituista ja muista hienoista
asioista."uskovien Jumalasta on tullut ongelma ateisteille.
Se on perusongelma vain ja pelkästään ateistille."
Kyllä se muslimien jumala Allah tuntuu olevan suuri ongelma kristityillekin.
Ja kristitythän ovat jumalankieltäjiä siinä missä ateistitkin, ateistit kieltävät vain yhden jumalan enemmän.
Ja vittu on hieno asia, sinäkin olet sieltä maailmaan tullut. - Viisas tutkija
Nimimerkki kirjoitti:
"uskovien Jumalasta on tullut ongelma ateisteille.
Se on perusongelma vain ja pelkästään ateistille."
Kyllä se muslimien jumala Allah tuntuu olevan suuri ongelma kristityillekin.
Ja kristitythän ovat jumalankieltäjiä siinä missä ateistitkin, ateistit kieltävät vain yhden jumalan enemmän.
Ja vittu on hieno asia, sinäkin olet sieltä maailmaan tullut.Kristityt ja Islamin uskoiset puhuvat omista jumalistaan omilla palstoilla. Ateistit puhuvat
kaikista, he ovat moniongelmaisia, - Nimimerkki
Uskova ihminen on ihminen, joka uskoo johonkin näkymättömään mielikuvitusolentoon ja mytologiseen tarujumalaan. On aika lailla samantekevää minkä niminen tämä taruolento on.
Kaikki uudestisyntyneet kristityt ovat uskovia täsmälleen samalla lailla kuin esimerkiksi talebanitkin. Ja väite että uudestisyntyneet kristityt eivät uhkailisi ketään tai tekisi mitään pahaa on silkkaa roskaa - minä olen kasvanut uudestisyntyneiden kristittyjen perheessä ja tiedän kyllä todellisuuden. Turha yrittää suoltaa minulle tuollaisia valheita.
Ne jenkeissä aborttilääkäreitä ampumalla murhanneet ja aborttiklinikoille pommeja heitelleet uskovat olivat nimenomaan hartaita uudestisyntyneitä kristittyjä.
Tässä vähän lisää esimerkkejä kauniista kristillisestä pyhyydestä:
http://www.hs.fi/juttusarja/maailmankirjat/artikkeli/Kristittyjen fasismi uhkaa Yhdysvalloissa/1135226730218
http://keskustelu.suomi24.fi/write.cgi
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_evangelist_scandals - nimimerkki
Viisas tutkija kirjoitti:
Kristityt ja Islamin uskoiset puhuvat omista jumalistaan omilla palstoilla. Ateistit puhuvat
kaikista, he ovat moniongelmaisia,Kristityt puhuvat kylläkin kaikkein eniten siitä ikiomasta näkymättömästä taruolennostaan täällä ateismipalstalla.
Ja juuri se on koko ongelman ydin.
Ateismi kun on paha ongelma vain kristityille ja muille uskoville.
Meille ateisteille ateismi ei ole ongelma.
Sinullekin se on ongelma, koska höpötät tästä ongelmastasi täällä. Nimimerkki kirjoitti:
Uskova ihminen on ihminen, joka uskoo johonkin näkymättömään mielikuvitusolentoon ja mytologiseen tarujumalaan. On aika lailla samantekevää minkä niminen tämä taruolento on.
Kaikki uudestisyntyneet kristityt ovat uskovia täsmälleen samalla lailla kuin esimerkiksi talebanitkin. Ja väite että uudestisyntyneet kristityt eivät uhkailisi ketään tai tekisi mitään pahaa on silkkaa roskaa - minä olen kasvanut uudestisyntyneiden kristittyjen perheessä ja tiedän kyllä todellisuuden. Turha yrittää suoltaa minulle tuollaisia valheita.
Ne jenkeissä aborttilääkäreitä ampumalla murhanneet ja aborttiklinikoille pommeja heitelleet uskovat olivat nimenomaan hartaita uudestisyntyneitä kristittyjä.
Tässä vähän lisää esimerkkejä kauniista kristillisestä pyhyydestä:
http://www.hs.fi/juttusarja/maailmankirjat/artikkeli/Kristittyjen fasismi uhkaa Yhdysvalloissa/1135226730218
http://keskustelu.suomi24.fi/write.cgi
http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_evangelist_scandals>>>>Ne jenkeissä aborttilääkäreitä ampumalla murhanneet ja aborttiklinikoille pommeja heitelleet uskovat olivat nimenomaan hartaita uudestisyntyneitä kristittyjä.
- Nimimerkki
Jumalanhullu kirjoitti:
>>>>Ne jenkeissä aborttilääkäreitä ampumalla murhanneet ja aborttiklinikoille pommeja heitelleet uskovat olivat nimenomaan hartaita uudestisyntyneitä kristittyjä.
Nimittäin nuo sinun kirjoituksesi tällä palstalla - ne ovat jatkuvasti suurinta puppua mitä missään voi lukea. Pelkkää typötyhjää koristeltuna pöyristyttävillä argumenttivirheillä ja aina ilman ainotakaan perustelua tai todistetta yhtään mistään.
Ei edes nollaa vaan jotain kaukana nollan alapuolelta.
Richard Dawkins haastatteli USA:ssa aborttilääkäri tri John Brittonin ja tämän henkivartijan haulikolla ampunutta Paul Hill -nimistä uskovaa miestä ja totesi, että tämä Hill vaikutti "oikein mukavalta, rauhalliselta, harkiten ja huolella puhuvalta ja todella erittäin syvästi uskonnolliselta ihmiseltä".
Paul Hill tuomittiin kuolemaan ja tuomion kuultuaan hän hymyili hyvin tyytyväisenä ja sanoi "odottavansa suurta palkintoa taivaassa, suurta kunniaa".
http://www.fadp.org/news/NaplesDaily-20030831(2).htm
- henna p
täällä taas kerran uhoaa vihaavansa uskovaisia, voi sinua lapsiraukkaa, koeta nyt rauhoittua.
Elä elämääsi hymyillen, älä vihaillen:)) - yx toinen
Jos noin yleisluoteisesti nimität "uskovaisiksi" kaikkia, jotka kuuluvat jonkun uskonnon piiriin, niin sitten sinulla onkin vihattavia tässä maailmassa. Nimittäin suurin osa maailman väestöstä on sitten sinulle "uskovaisia", joita sinä uhoat "vihaavasi". Varoitan vain sinua, että tuollainen asenne, kyllä ennemmin tai myöhemmin, tuhoaa sinun oman mielenterveytesi, -jos sitä vielä on jäljellä...
miksi uskovaista pitäisi kutsua jos ei saa uskovaiseksi kutsua?
Miten voi pata hakata noin tyhjää?- uskiksia
vaan minä vihaan uskontoja. ihan niitä jokasta. no en ihan. koska en ole perehtyny kaikkiin. mutta yleisesti ottaen kristin uskon takia on tapettu monia henkiä, kuinka monia säästetty? ei yhtään. uskikset sotivat ja tuomitsevat toisia jonku helvetin paperinimpun kans..
vanhat ihmiset jotka ovat niin huonossa kunnossa ettei ite pääse kirkkoon, miten kirkko muistaa niitä? ei mitenkään. ehkä kerran vuojes käy joku sielä jeesustelemassa.. pyh... uskonto on ihan hölynpölyä. uskonnon varjolla tehdään kaikista eniten hirveitä asioita ja kaikista hirveimpiä asioita. käsketään ihmisen jopa olla jotain ihan muuta kuin on. tai syytellä ja piinataaan ihmisiä. tehdään muiden elämästä yhtä helvettiä. jokainen uskis sais ostaa itelle peilin. - mieleni
uskiksia kirjoitti:
vaan minä vihaan uskontoja. ihan niitä jokasta. no en ihan. koska en ole perehtyny kaikkiin. mutta yleisesti ottaen kristin uskon takia on tapettu monia henkiä, kuinka monia säästetty? ei yhtään. uskikset sotivat ja tuomitsevat toisia jonku helvetin paperinimpun kans..
vanhat ihmiset jotka ovat niin huonossa kunnossa ettei ite pääse kirkkoon, miten kirkko muistaa niitä? ei mitenkään. ehkä kerran vuojes käy joku sielä jeesustelemassa.. pyh... uskonto on ihan hölynpölyä. uskonnon varjolla tehdään kaikista eniten hirveitä asioita ja kaikista hirveimpiä asioita. käsketään ihmisen jopa olla jotain ihan muuta kuin on. tai syytellä ja piinataaan ihmisiä. tehdään muiden elämästä yhtä helvettiä. jokainen uskis sais ostaa itelle peilin.vihaan sittekki uskiksia... no en vihaa. mutta tuomitsen pahasti.
- yx toinen
Nas.se kirjoitti:
Miten voi pata hakata noin tyhjää?No, entäpä itselläsi, kun noin hölmöjä kyselet; jos sinä olisit niin sivistynyt, mitä yrität esittää, niin sinunkin pitäisi tietää, että meitä "uskovia" on kovin moneen junaan ja suomessa on pelkällä "uskovaisella", ilman muita liitteitä, totuttu ymmärtämään ihan vain kristittyä uskovaa.
Tämä pitäisi olla sinullakin jo "padassa", jos et ole pataasi jo ihan tuhonnut, siis kuuppaasi aivan himmentänyt, jollain trendikamalla...
Sitten on näitä muita, on islaminuskoisia, on buddhalaisia, mormoneja, juutalaisia, hinduja ja ties mitä kaikkia onkaan nykyään. Katsos kun sillä on merkitystä, että jos joku juna menee Helsinkiin ja toinen esim. Pietariin, että mistä "junasta" ja minkä junan "matkustajista" on kysymys... Jos olet menossa junalla esim. tampereelle ja kun menet steissille, niin sanotko lipunmyyjälle vain että "ottaisin yhden lipun junaan"... "-Siis lipun, mutta minne, millaisen ja milloin "... "-No juurihan minä sanoin että JUNAAN, niin siis meno-paluulippu ja tänään..."
Että näinkö sitä nasse sitten asioi junalippuakin hakiessaan, soveltaen metodia "juna kuin juna, kun nehän on kaikki uskiksetkin samassa junassa, niin kai ne kaikki liputkin kelpaa kaikkiin juniin..." Nas.se kirjoitti:
Miten voi pata hakata noin tyhjää?>>>>miksi uskovaista pitäisi kutsua jos ei saa uskovaiseksi kutsua?
Miten voi pata hakata noin tyhjää?- Aina vaan
yx toinen kirjoitti:
No, entäpä itselläsi, kun noin hölmöjä kyselet; jos sinä olisit niin sivistynyt, mitä yrität esittää, niin sinunkin pitäisi tietää, että meitä "uskovia" on kovin moneen junaan ja suomessa on pelkällä "uskovaisella", ilman muita liitteitä, totuttu ymmärtämään ihan vain kristittyä uskovaa.
Tämä pitäisi olla sinullakin jo "padassa", jos et ole pataasi jo ihan tuhonnut, siis kuuppaasi aivan himmentänyt, jollain trendikamalla...
Sitten on näitä muita, on islaminuskoisia, on buddhalaisia, mormoneja, juutalaisia, hinduja ja ties mitä kaikkia onkaan nykyään. Katsos kun sillä on merkitystä, että jos joku juna menee Helsinkiin ja toinen esim. Pietariin, että mistä "junasta" ja minkä junan "matkustajista" on kysymys... Jos olet menossa junalla esim. tampereelle ja kun menet steissille, niin sanotko lipunmyyjälle vain että "ottaisin yhden lipun junaan"... "-Siis lipun, mutta minne, millaisen ja milloin "... "-No juurihan minä sanoin että JUNAAN, niin siis meno-paluulippu ja tänään..."
Että näinkö sitä nasse sitten asioi junalippuakin hakiessaan, soveltaen metodia "juna kuin juna, kun nehän on kaikki uskiksetkin samassa junassa, niin kai ne kaikki liputkin kelpaa kaikkiin juniin..."Muslimit uskovat näkymättömään mielikuvitusystävään (Allah) ja tämän profeettaan (Muhammed), mikä taas perustuu muinaisten paimentolaisheimojen kansantaruihin.
Kristityt uskovat näkymättömään mielikuvitusystävään (Jahve) ja tämän profeettaan (Jeesus), mikä taas perustuu muinaisten paimentolaisheimojen kansantaruihin.
Ja ero oli?
Helsinki, Pietari ja Tampere taas ovat ihan oikeasti olemassa, eivät kansantaruja.
Jos taas uskoo näkymättömiin mielikuvitusystäviin, niin on täysin samantekevää millä nimillä näitä näkymättömiä ystäviään kutsuu. Zeukseen uskoneet olivat uskovia aivan samoin kuin Anubikseen tai Apolloniin tai Thoriin uskoneet olivat uskovia.
Ja Allahiin tai krisseleiden Jumalaan uskovat ovat täsmälleen samalla tavalla uskovia. Kaikki uskovat täsmälleen samalla tavalla näkymättömiin mytologisiin taruolentoihin. - Kössönöm
Jumalanhullu kirjoitti:
>>>>miksi uskovaista pitäisi kutsua jos ei saa uskovaiseksi kutsua?
Miten voi pata hakata noin tyhjää?että on olemassa jumalolentoja ja henkiä ja mitä enkuloita sun muita ovatkaan keksineet, ovat uskovaisia. Ihan simppeliä.
- A.S.
Stalin oli johtaja. Stalin tappoi kymmeniä miljoonia ihmisiä. Varmasti vihaat siksi kaikkia johtajia?
Hitler oli ihminen. Hän teki asioita, joiden vuoksi tuskin kunnioitat häntä. Onko niin, että sen vuoksi et kunnioita ketään muutakaan ihmistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191