http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/684944?seksikysely
''Helsingin Sanomien Nyt-liitteen teettämän suuren seksikyselyn mukaan suomalaiset haaveilevat seksistä muun muassa Ville Valon ja Anna Abreun kanssa. Yllättäviäkin nimiä joukossa tietysti on.''
Kuka oikeesti haluais panna tota pikku likkaa?
Hyi sa*tana!
no HYI!
5
409
Vastaukset
- tietenkin.
Kyllä hieman ihmittelen miksi Annan kanssa seksiä haluavat??!! Mitä siinä Annassa on niin kiintoisaa, voisko joku selittää, mitä pojat näkee??
- uuujhjkh
no eikös se ole niin että 15-50 vuotiaille pervoille pojille/miehille on ihan sama, että ketä ne panee.
Anna on niin helpon näköinen hutsu, että kaikki vaan haluais panna sitä. - että....
Anna on lähes kääpiö. Muutenhan se on tavallinen vähän yksinkertainen pallinaama.
- jokin häiriö
oikolukutaidossa, vai mikä on kun ei mene jakeluun että tällä palstalla keskustellaan Annan musiikista. Ei teidän märistä päiväunistanne, vesipäät!
- kellään
musiikista mitään sanomista, kun eihän se ole Annan musiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358