onko kukaan menossa? ja mitä tekemään? itselläni on parasta aikaa alkamassa välivuosi ja huvittaisi ottaa työpaikalta loparit ja lähteä lontooseen. en haluaisi au pairiksi, vaan minua kiinnostaisi työ esimerkiksi kahvilassa tai ravintolassa vaikkapa pikaruokalassa tai hotellissa. järjestön kautta voisin lähteäkin, vaikka joutuukin maksamaan mutta allianssin kauttahan ei lontooseen pääse ja ewepiin täytyisi hankkia kaikenmaailman suositteluja. löysinkin tälläisen sivun http://www.londonjob.net/ ja kiinnostaisi tietää onko kenelläkään kokemusta tälläisestä?
olen selaillut reediä, gumtreetä, totaljobsia ja googletellut kaikenlaisia työnhakusivustoja, mutta ongelmanahan taitaa olla sekin, että harvat paikat lontoossa täytetään netissä kun asiat voidaan hoitaa paikan päälläkin. itse kuitenkaan en tuota vaihtoehtoa kovin varteenotettavana pidä, sillä haluan että työpaikka on valmiina ja mieluiten asuntokin.
vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita liittyen etenkin työnhakuun ja kaikkeen muuhunkin yleiseen.
britanniaan
lontooseen
0
627
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283