oisiko joku voinut auttaa minua, kohta kolmevuotiaan tyttölapsen äitiä? Tyttöni on varmaan hoidossa oppinut jonkun uuden lorun ja nyt kesälomalla ollessa, on tullut hirveä itku kun äiti ei osaa sitä ollenkaan. Eli se menee jotenkin näin: .....kuka puuron lämmittää...tulkaapa lapsoset syömään..Jossain vaiheessa ehkä puhutaan maidon keittämisestä myös tai jotain sellaista. Olisin ikuisesti kiitollinen jos joku osaisi tämän lorun ja kertoisi minulle :)
Apua! Tietääkö kukaan
1
427
Vastaukset
- sanotaan usein
päiväkodeissa ennen ruokailua. En vain ole varma muistanko ihan oikein miten se menee, mutta jotenkin näin: "Kukko puuron keittää, kana maidon lämmittää, pikkulinnut lusikat jakoi, tulkaapa lapset syömään."
Sitten siinä leikitään samalla...puuroa keitetään ikäänkuin isossa padassa edessäsi, maito kohdassa tehdään käsistä kuppi (laitetaan kädet vierekkäin kupiksi) ja heilutetaan vasemmalta oikealle /tai toistepäin) ja lusikkakohdassa pidetään kuviteltua lusikkanippua toisessa kädessä ja toisella jaetaan niitä kuvitelluille ihmisille ja tulkaapa kohdassa näytetään käsillä tule "tänne merkkiä".
Toivottavasti tämä epäselvä selitys auttoi!! Mukavaa kesää teille!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728